Hjælp til valg af voks.
Fra : Christian

Dato : 03-07-04 21:18

Hej.

Er der nogen der kender et godt produkt af lakrens og voks. da min bil skal
have den store tur,og der er jo en million produkter at vælge imellem.
Mvh.christian.

Fra : Fido

Dato : 04-07-04 20:45

On Sat, 3 Jul 2004 22:18:22 +0200, "Christian"
<rubberduck@stofanet.dk> wrote:

>Er der nogen der kender et godt produkt af lakrens og voks. da min bil skal
>have den store tur,og der er jo en million produkter at vælge imellem.

Når du ingen hjælp får, skyldes det sikkert, at det har tidligere
været vendt og drejet til bevidstløshed. www.amko.dk/Ultra.htm samt
ikke mindst min favorit www.sonax.dk er de sikre vindere...

Fra : Christian

Dato : 05-07-04 20:38

Ok men hvad hjælper det at har været diskuteret til hudløshed nu når man er
ny her i den her ng ..så er der skuda ikke meget hjælp at hente her.
og lige et tak for et enkelt svar.

Fra : Mogens

Dato : 05-07-04 20:45

On Mon, 5 Jul 2004 21:37:32 +0200, "Christian"
<rubberduck@stofanet.dk> wrote:

>Ok men hvad hjælper det at har været diskuteret til hudløshed

At man så har stor mulighed at finde det via google -> grupper !

>nu når man er ny her i den her ng

Man må jo lære så længe, man lever !

>..så er der skuda ikke meget hjælp at hente her.

Næh...

>og lige et tak for et enkelt svar.

HA - hvilken opførsel at lægge for dagen !

Mvh...

Fra : Olesen

Dato : 05-07-04 21:28

"Christian" <rubberduck@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ok men hvad hjælper det at har været diskuteret til hudløshed nu når man
er
> ny her i den her ng ..så er der skuda ikke meget hjælp at hente her.

Køb noget polish, Sonax eller Turtle.
Du vil altid få en pænere bil, end hvis
du lod være.
Der er såmænd mere religion end mystik