Peugeot 307, nøgle med fjernbetjening af c~
Fra : John

Dato : 03-07-04 19:16

Hej
Har købt en Peugeot 307 med fjernbetjent centrallås. Alletiders
dejlige bil - men da vi hentede bilen fulgte der kun 1 nøgle med
fjernbetjening med! Nøgle nr. 2 er en "gammeldaws" uden knapper på:(
Peugeot ville have 1200,- for en ekstra nøgle, det synes jeg faktisk
er lidt frækt. Måske er jeg lidt naiv, men jeg forventede faktisk at
min kone og jeg hver kunne få en nøgle m/fjernbetjening.

Findes der et andet sted man kan købe disse nøgler til fornuftige
priser?

mvh
John

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-04 19:23

"John" <john.lund@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Findes der et andet sted man kan købe disse nøgler til fornuftige
> priser?

Tror det umiddelbart ikke, nøglerne indeholder kode til startspærre m.m. og
det er vel ikke (heldigvis) umiddelbart til at få lavet. Glæd dig hellere
over at din bil ville have været 4000 kr. dyrere, idet du har sparet kr.
3360,- hvis nøglen havde fulgt med bilen og der dermed skulle betales
reg.afgift af de yderligere kr. 1200,-

Fra : John

Dato : 04-07-04 09:22

<dtext> wrote in message news:<40e6f979$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> over at din bil ville have været 4000 kr. dyrere, idet du har sparet kr.
> 3360,- hvis nøglen havde fulgt med bilen og der dermed skulle betales

Nej du har nok ret.
Alternativet kunne være en "nøglering" a-la de billige alarmsystemer,
som man kan eftermontere. Og stadig bruge originalnøglen til
tændingen.
Men forhandleren burde fortælle kunderne, at der kun følger 1
fjernbetjening med. Voldsomt irriterende at finde ud af det, når man
henter vidunderet og skal ud på jomfru-turen!
Det hænder jo faktisk, at der er 2 eller flere brugere af bilen!

mvh John

Fra : Tobias Larsen

Dato : 04-07-04 10:38

> [...]
> min kone og jeg hver kunne få en nøgle m/fjernbetjening.
>
> Findes der et andet sted man kan købe disse nøgler til fornuftige

Sådan er det med de franskmænd, vores nye Berlingo fulgte der også kun 1
"fjerner" med, den anden nøgle var en almindelig.
Det samme i den nye 307 jeg lånte i sidste uge.

Tobias

Fra : p.jarnbak

Dato : 04-07-04 12:43

"Tobias Larsen" <Fup@123.dk> wrote in message
> Sådan er det med de franskmænd, vores nye Berlingo fulgte der også kun 1
> "fjerner" med, den anden nøgle var en almindelig.
> Det samme i den nye 307 jeg lånte i sidste uge.

Det er da vist meget nomalt med kun en fjernbetjening.Det er der også
til en seat og sikkert også til vw/skoda/audi.
Hej Palle.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 04-07-04 13:17

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Tobias Larsen" <Fup@123.dk> wrote in message
>
> Det er da vist meget nomalt med kun en fjernbetjening.Det er der også
> til en seat og sikkert også til vw/skoda/audi.

Ikke til vores Octavia. Der er der to fjernbetjeninger med.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Deaster

Dato : 04-07-04 14:50

p.jarnbak wrote:

> "Tobias Larsen" <Fup@123.dk> wrote in message
>
> Det er da vist meget nomalt med kun en fjernbetjening.Det er der også
> til en seat og sikkert også til vw/skoda/audi.

Ihvertfald ikke på Golf IV.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"