Escort '94 st.car - problem med begklap
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 03-07-04 16:35

Hej,

1. Da vi var ude at handle igår, og kæresten åbner bagsmækken på
stationcar'en, står hun pludselig med det sorte plaststykke i hånden. Er der
nogen der ved hvordan f***** man får det til at sidde ordentlig fast igen?

2. Da vi så var ude at handle idag, og kommer ud til bilen, er der en tumbe,
der har bakket ud, og lige snittet bagdøren i førersiden. Der ser ud som om
det er en plastkofanger der har ramt - bulen er stum, og lakken er ikke
voldsomt ridset (Ikke igennem). Hvor kan man reparere små buler til små
penge?
Jeg bor i Randers (8900)

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-07-04 16:43

Carsten Pedersen wrote:
> [...]
>
> 1. Da vi var ude at handle igår, og kæresten åbner bagsmækken på
> stationcar'en, står hun pludselig med det sorte plaststykke i hånden.

Er det knækket eller er det rustet af ?

> [...]
> ser ud som om det er en plastkofanger der har ramt - bulen er stum,
> og lakken er ikke voldsomt ridset (Ikke igennem). Hvor kan man

Prøv www.ridserilakken.dk

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 03-07-04 19:58

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Er det knækket eller er det rustet af ?

Nej, den er rykket af, plasten er tilsyneladene intakt, og bagsmækken har
ikke skyggen af rust.

Carsten Pedersen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-07-04 20:03

Carsten Pedersen wrote:

> Nej, den er rykket af, plasten er tilsyneladene intakt, og bagsmækken
> har ikke skyggen af rust.

Det er det plastik stykke som sidder over nummerpladen du mener ik' ?
I så fald mener jeg helt sikkert at det er skruet på, og hcis det "bare" er
røget af, så er støtteboltene i plastikken nok knækket af

Per
www.perbeer.ninja.dk