Mazda MX-3 Hvad skal man se efter
Fra : CTV

Dato : 02-07-04 16:07

Hejsa

Er der nogen der kender til nogle generelle svagheder ved denne model, såsom
bestemte steder de ruster eller svag gearkasse osv...? Dvs. hvad skal man
tjekke før et evt. køb. Det drejer sig nærmere bestemt om en Mazda Mx-3 årg.
95 en V6 model.

- CTV

Fra : TGD

Dato : 02-07-04 16:23

"CTV" <Ctv@ns4me.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bestemte steder de ruster eller svag gearkasse osv...? Dvs. hvad skal man
> tjekke før et evt. køb. Det drejer sig nærmere bestemt om en Mazda Mx-3

Prøv at race ned og tjek Brugtrevyen i din kiosk.

Fra : CTV

Dato : 02-07-04 16:56

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at race ned og tjek Brugtrevyen i din kiosk.

Hmm, den har jeg godtnok aldrig hørt om... Hvad kan man se i den..? Evt.
pris...?

Fra : TGD

Dato : 02-07-04 18:33

"CTV" <Ctv@ns4me.mail.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Hmm, den har jeg godtnok aldrig hørt om... Hvad kan man se i den..? Evt.
> pris...?

Pris, vurdering og svagheder på mange brugte biler.

Den er meget god at have med når man kigger brugte biler, der er forskellige
guider mv. i, kald det brugtvognskøbersbibel.