Nogen her der har erfaring med Monroe Refl~
Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-07-04 10:39

Dem kan jeg nemlig få monteret 4 af på Carinaen for 4970kr alt incl.

Det skulle være det nyeste nye fra Monroe.

--
Roberto Saldo

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 02-07-04 13:12

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Dem kan jeg nemlig få monteret 4 af på Carinaen for 4970kr alt incl.
>
> Det skulle være det nyeste nye fra Monroe.

Dem har jeg. - Ganske komfortable.

-M

Fra : Roberto Saldo

Dato : 03-07-04 09:46

Morten Lorenzen wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Dem har jeg. - Ganske komfortable.

De reklamerer med at de er 'hurtigere' end tidligere dæmpere, hvad det
så end betyder.

Mvh
Roberto

Fra : ham

Dato : 03-07-04 12:59

> De reklamerer med at de er 'hurtigere' end tidligere dæmpere, hvad det
> så end betyder.

hvis din bil er sænket vil jeg råde dig til at købe almindelige olie
dæmpere, jeg havde en carina med sensatrac dæmpere sammen sænkning, det dur
ikke.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 03-07-04 15:14

ham wrote:

> hvis din bil er sænket vil jeg råde dig til at købe almindelige olie
> dæmpere, jeg havde en carina med sensatrac dæmpere sammen sænkning, det dur
> ikke.

Den er ikke sænket, og jeg har ingen planer om at sænke den, men den
har 16" hjul og (formodentlig 145.000km) oldgamle dæmpere der giver en
noget ussel performance. Dvs store bump dæmpes nogenlunde, men alle
små buler i vejen transmitteres ganske godt på en temmelig irriterende
måde.
Jeg håbede at et sæt nye kvalitetsdæmpere vil give lidt bedre komfort.

Mvh
Robero