Hvilke dage er der benzin krig
Fra : Nenad

Dato : 02-07-04 09:56

Hejsa

Plejede det ikke at være tisdag og torsdag at der var benzin krig
sidste gang?
Denne gang i Fr.værk er det på de mest underlige tider af døgnet så
man kan ikke planlæge ens tankninger længer.

Er det også sådan i resten af landet?

Mvh
Nenad

Fra : Henrik B.

Dato : 02-07-04 10:07

"Nenad" <nenad@dragic.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Denne gang i Fr.værk er det på de mest underlige tider af døgnet så
> man kan ikke planlæge ens tankninger længer.

Prisen falder indtil tirsdag kl. 10.00, der kommer den op i normal pris. Så
falder den igen stille og roligt, indtil fredag kl. 10.00, hvor den igen
sættes op. O.s.v.

M.v.h.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-07-04 10:09

"Nenad" <nenad@dragic.com> wrote in message
> [...]
> Denne gang i Fr.værk er det på de mest underlige tider af døgnet så
> man kan ikke planlæge ens tankninger længer.

Her i holsterbo springer priserne også meget..
Der var for 3uger siden var det billigt (7.x) en hel uge hvorefter prisen
kom op på 8.5x igen

Jeg har ike luret den røde tråd endnu, hvis der er nogen :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-07-04 10:16

Nenad wrote:
> [...]
> Denne gang i Fr.værk er det på de mest underlige tider af døgnet så
> man kan ikke planlæge ens tankninger længer.

Her omkring kbh er det ret sært så jeg tanker når prisen er lidt under
8 (og der mangler saft) :)

I herlev er den helt nede på 7.29 hos Jet.
Jeg tankede sidst hos Statoil til 7.69.

--
Roberto Saldo

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 02-07-04 11:32

Nenad faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

> Hejsa
>
> Plejede det ikke at være tisdag og torsdag at der var benzin krig
> sidste gang?

Det er vist ved at være meget længe siden :)

> Denne gang i Fr.værk er det på de mest underlige tider af døgnet så
> man kan ikke planlæge ens tankninger længer.

Hvis det er Statoil'en deroppe så kan jeg huske at den tilbage i '99 også
kørte noget autonomt i forhold til resten af landet.

> Er det også sådan i resten af landet?

Her i KBH kører de overvejende priserne op tirsdag og fredag. Begge dage kl.
10:00, men Jet på Uplandsgade i KBH er normalt en af de sidste til at få
justeret priserne, så der kan man godt være heldig at fange lave priser ind
til kl. 10:30 :)

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html