Kop/dåseholder til bil ???
Fra : Jan

Dato : 01-07-04 21:55

Hejsa

Vi skal køre til Østrig i næste uge og jeg overvejer at købe et par
dåseholdere til lidt sodavand, men hvilken model skal man købe for at de
sidder ordentlig.

Har set nogen til luftkanalerne og nogen til at sætte på ved vinduesrammen
på dørene - men hvad skal jeg købe ???

Jan

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 01-07-04 22:41

> Har set nogen til luftkanalerne og nogen til at sætte på ved vinduesrammen
> på dørene - men hvad skal jeg købe ???

Har selv set på begge modeller i T-Hansen Den til dørene ville jeg ikke
købe, for det skal nok ske, at man får smækket døren med en kop varm kaffe
eller åben cola - og så har vi hele balladen på sædet. Derfor endte jeg med
at købe den til luftkanalerne. Den sidder fint fast i selve gitteret, men
problemet er jo - i hvert fald i min bil - at gitteret kan vippes op og ned,
hvorfor en evt. cola kommer til stå i en 45 graders vinkel Så den holder
røg altså i skraldespanden...

Hvad man så skal købe, kunne jeg også godt tænke mig at vide!

Hilsen Jacob
, som heller ikke har nogen kopholder

Fra : Soren Pedersen

Dato : 01-07-04 22:50

> Har set nogen til luftkanalerne og nogen til at sætte på ved vinduesrammen
> på dørene - men hvad skal jeg købe ???

Jeg har den model til vinduet, men jeg har den siddende i klemme i lågen til
handskerummet - Det virker fint for mig.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (WeekEnd) og Pug 309 W/E (WifeEdition)

Fra : Beach

Dato : 02-07-04 00:37

Jan wrote:
> Hejsa
> overvejer at købe et par
> dåseholdere til lidt sodavand, men hvilken model skal man købe for at de
> sidder ordentlig.

Mit ønske var at man kunne få nogle der kunne mont. med noget heftigt
tape i alle "hårde" dele på bilen.
Hvis man kun bruger dette i 3-5 uger på ferien, kan det ikke være så
svært at fjerne rester af klister mm. når man kommer hjem igen

--
->Yours Faithfully<-
//Beach

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-07-04 15:21

Beach (news@freestyle.dk) skrev følgende:

> [...]
> Hvis man kun bruger dette i 3-5 uger på ferien, kan det ikke være så
> svært at fjerne rester af klister mm. når man kommer hjem igen

Sådan en kan fåes på Statoil...

- Martin