Hvem syer lædersæder
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-07-04 21:21

En bekendt får i morgen leveret sin nye Audi A6. I den forbindelse skal han
have syet læder på sæderne og forhandleren har tilbudt at finde en, som kan
gøre det. Han har fundet ud af, at forhandleren tager noget der ligner 4000
kr. for at være mellemmand.
Så er der nogen der kender nogen? Han mente, at der skulle være en i Valby
eller Rødovre, som var kendt for sit gode håndværk.

Kurt

Fra : Claus Fabritius

Dato : 01-07-04 21:37

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Så er der nogen der kender nogen? Han mente, at der skulle være en i Valby
> eller Rødovre, som var kendt for sit gode håndværk.

Sadelmageren i Holbæk skulle være dygtig.
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : Mikael L

Dato : 01-07-04 21:43

> [...]
> Så er der nogen der kender nogen? Han mente, at der skulle være en i Valby
> eller Rødovre, som var kendt for sit gode håndværk.

Ham her er dygtig. http://www.imsadelmager.dk/

Mikael

Fra : Møller

Dato : 02-07-04 18:41

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> wrote in message

> han
> kan
> 4000
Valby

> Ham her er dygtig. http://www.imsadelmager.dk/

Der er også:
http://www.mobelpolstreren.dk/
Det skader ikke at forhøre sig forskellige steder. Men det er ikke gratis,
tænk det store spild der er, han skal jo kun bruge huden fra flere køer, og
resten kan han blot smide ud
--
Møller

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-07-04 19:24

"Møller" <x.x@xx> skrev i en meddelelse

> Men det er ikke gratis,
> tænk det store spild der er, han skal jo kun bruge huden fra flere køer,
og
> resten kan han blot smide ud

Hvor findes den slags folk.
Jeg vil da gerne stille op til gratis bøffer

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-07-04 20:19

Tak for forslagene, som jeg straks vil lade gå videre.

Kurt