Forbremser på Mazda 626 98 problem
Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 01-07-04 16:59

Hej

Så skulle bilen have nye skiver til turen sydpå, det plejer at tage en lille
time på min gamle 626 fra 94.
Men så opdagede jeg at den bolt der skal skrues ud for at kunne vippe
klumpen med klodserne op, den nu er blevet erstattet med en "Umbraco" , men
er det en alm størrelse, en 8mm er for lille og en 10mm er for stor.

Ved nogen hvad det er for en fyr der skal bruges ?

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-04 18:24

> [...]
> er det en alm størrelse, en 8mm er for lille og en 10mm er for stor.
>
> Ved nogen hvad det er for en fyr der skal bruges ?

Har du ikke et skydelære så du kan måle det selv?

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 01-07-04 21:44

"www.analogfoto.dk / skrev

> Ved nogen hvad det er for en fyr der skal bruges ?

Det er sikkert en torx, en umbracolignende bolt, men i stedet for sekskant,
er den grov stjerne.

mvh
Alex Christensen

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 01-07-04 22:07

www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en
meddelelse news:cc1c6a$2i6k$1@news.dansketelecom.com...

> Ved nogen hvad det er for en fyr der skal bruges ?

Hej

Problemet er løst, det var en 8mm umbraco, den var bare beskadiget, og nu
udskiftet!

--
Venlig hilsen / Best regards