Slag i lakken, forsegle hvordan?
Fra : jones_net

Dato : 01-07-04 12:41

Hejsa

Jeg har desværre parkeret ved siden af een, som ikke var så bekymret for sin
bil som jeg, og det har resulteret i et 2x3 mm hul i lakken på den ene dør.

Det er en metallak fra 1998 på en Octavia.

Skal jeg forsegle hullet med et eller andet tilfældigt (hvilket?), eller
skal jeg bruge noget helt specielt, som er beregnet til netop denne lak?
Eller er det i bund og grund lige meget, og skal jeg bare lade det være?

/J

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-04 15:58

> [...]
> skal jeg bruge noget helt specielt, som er beregnet til netop denne lak?
> Eller er det i bund og grund lige meget, og skal jeg bare lade det være?

Du skal til Skoda og købe en lakstift i bilens farve og så prøve at reparere
skaden selv.
Det er det billigste

--
Tom

Fra : jones_net

Dato : 02-07-04 08:17

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> sin
> dør.

> Du skal til Skoda og købe en lakstift i bilens farve og så prøve at
> [...]

OK, takker

/J