Gøteborg - Stockholm
Fra : Jan Holm

Dato : 29-06-04 21:35

Hej

Ved ikke lige om dette er det rigtige sted, ellers sig til.
Vi skal til Stockholm og jeg skal finde ud af hvor langt
der er mellen Gøteborg og Stockholm. Er der motorvej ?
Og hvor lang tid skal man regner med at det tager at køre ?

På forhånd tak

Jan Holm

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 29-06-04 21:42

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA> wrote in message
> [...]
> der er mellen Gøteborg og Stockholm. Er der motorvej ?
> Og hvor lang tid skal man regner med at det tager at køre ?

Der kommer jo lidt an på hvor i Gøteborg og Stockholm....
460-480km... ca.5 timer

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : Fido

Dato : 30-06-04 19:46

On Tue, 29 Jun 2004 22:42:07 +0200, "Morten Hansen, IVAO"
<Morten.Hansen@ivao.org> wrote:

>Der kommer jo lidt an på hvor i Gøteborg og Stockholm....
>460-480km... ca.5 timer

Iflg. TT3 er der 477 km og knap 4 timers kørel fra færgen i Göteborg
til Stockholm centrum...

Mvh...

Fra : Davidsen

Dato : 29-06-04 21:43

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er mellen Gøteborg og Stockholm. Er der motorvej ?
> Og hvor lang tid skal man regner med at det tager at køre ?

Der er ca. 500 km, og en glimrende motorvej.

Prøv evt. www.viamichelin.com

Mvh
Davidsen

Fra : Q

Dato : 29-06-04 22:40

> [...]
> der er mellen Gøteborg og Stockholm. Er der motorvej ?
> Og hvor lang tid skal man regner med at det tager at køre ?

Pas på med at købe hotdogs "med det hele" på tankstationerne på den rute...
De vælter dem til i rejesalat (!!), og det smager sku ikke ret godt hvis man
ikke er svensker

Ellers, som de andre har sagt.. Det tager en 4-5 timer altefter hvem der
kører og i hvad..

/peter

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 30-06-04 07:40

Jan Holm faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

> Hej
>
> Ved ikke lige om dette er det rigtige sted, ellers sig til.
> Vi skal til Stockholm og jeg skal finde ud af hvor langt
> der er mellen Gøteborg og Stockholm. Er der motorvej ?

Ja det meste af vejen (hvis ikke hele - jeg syntes bare at kunne huske der
var et "hul" sidst jeg kørte turen). 475-500 km.

> Og hvor lang tid skal man regner med at det tager at køre ?

4-5 timer.

I øvrigt er både http://www.maporama.com/share/ ,
http://www.viamichelin.com/ og http://www.map24.dk/ alle gode sites at
kende når man skal planlægge den slags tur.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Ncc

Dato : 02-07-04 20:37

"Henrik Bøgh" <henrik@lagengymnastik.dk> skrev i en meddelelse
> Jan Holm faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

> Ja det meste af vejen (hvis ikke hele - jeg syntes bare at kunne huske der
> var et "hul" sidst jeg kørte turen). 475-500 km.

Hej .

Der er ikke motorvej hele vejen, men derimod en glimrende landevej.

Jeg kører det meste af strækket et par gange om måneden, og du skal være obs
på at de ca. 70-80 km uden for Göteborg har opsat en del fotofælder, og de
er lidt emsige med farten på det stræk. Der sker jævnligt rimeligt store
uheld på stykket.

Kan kun tilslutte mig advarslen mod deres "korv"(pølser) - det smager altså
sært med rejesalat

Mvh
Ncc

Fra : Adam Christensen