Kan ikke finde forhandler af Sachs kobling~
Fra : Kim

Dato : 29-06-04 16:16

Trods jeg har prøvet at søge på Sachs koblinger finder jeg intet, så jeg
spørger lige her hvor kan man købe Sachs koblinger?? gerne online Det er en
kobling til en Polo 9N 1,9 TDI 228 mm jeg er ude efter.
Nogen som evt. ved hvad den koster???
Mvh. Kim

Fra : Jonas R.

Dato : 29-06-04 16:36

SNIP

www.autobremsen.dk

Mener de forhandler sachs koblinger...

JOnas

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-06-04 16:39

Kim wrote:

> [...]
> spørger lige her hvor kan man købe Sachs koblinger?? gerne online Det er en
> kobling til en Polo 9N 1,9 TDI 228 mm jeg er ude efter.

Jeg har haft købt en Sachs kobling til en volvo hos
<http://www.autobremsen.dk>.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Kim

Dato : 30-06-04 15:30

Er der ingen forhandlere af Sachs i Jylland ???
Mvh. Kim

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-04 19:54

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ingen forhandlere af Sachs i Jylland ???
> Mvh. Kim

Jeg vil næsten vædde på at du kan få den her: http://www.auto-part.dk/

Mvh
Claus

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-07-04 07:15

Kim wrote:
> Er der ingen forhandlere af Sachs i Jylland ???
> Mvh. Kim

Hvor er du krævende ;)

> "Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> en

--
Roberto Saldo

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 01-07-04 11:00

Roberto Saldo wrote:

> Hvor er du krævende ;)

Jep og autobremsen kan garanteret ikke finde ud af at sende en
kobling hvis man ringer og snakker med dem..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Kim

Dato : 02-07-04 12:12

> Jep og autobremsen kan garanteret ikke finde ud af at sende en
> kobling hvis man ringer og snakker med dem..

Autobremsen siger at standard koblingen ikke kan holde til 140 hk./ 350 nm.
men har hørt nogle sige at en eftermonteret Sachs kobling holder bedre end
den original monterede, Jeg ville derfor også gerne høre om der ikke var
steder i Jylland som laver forstærkede koblinger, også for at høre om Sachs
virkelig ikke kan lave en kobling til en VW Polo TDI 1,9 som kan holde

Mvh. Kim