Hjælp minibus
Fra : Preben og Anette

Dato : 28-06-04 22:51

Hej

Er der nogen her der vil leje os ( ca 9 personer) en minibus til en tur til
belgien og retur den 13-8 er afgang og hjemkomst er den 15-8
de er umulige at leje til ordentlig penge hos selskaber så hvis du har en
bus eller ligneden send en mail om pris jeg som skal køre har nu kørt
skadefri i 27 år er 45 år og elitebilist har kørekort til alle kategorier og
bor i sønderjylland

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-06-04 23:14

"Preben og Anette" <prebec1@hotmail.com> skrev :

>Er der nogen her der vil leje os

Du må nok over i markedsgrupperne og spørge ......

--
jan@Stevns.Net

Fra : Preben og Anette

Dato : 28-06-04 23:13

ØHHH ikke helt forstået hvorfor skal jeg derover???

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-06-04 00:15

Hej!

Preben og Anette wrote:

> ØHHH ikke helt forstået hvorfor skal jeg derover???

Fordi vi kun handler i markedsgrupperne.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Elbarto

Dato : 29-06-04 00:44

"Preben og Anette" <prebec1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bus eller ligneden send en mail om pris jeg som skal køre har nu kørt
> skadefri i 27 år er 45 år og elitebilist har kørekort til alle kategorier

NB udlejning i Jels kan hvist klare det ved at min gamle skole har lejet
mini og større bus der til forskellige ture

Elbarto Simpsoniac

Fra : anders majland

Dato : 30-06-04 20:16

> alle kategorier og bor i sønderjylland

Har du undersøgt mulighederne i tyskland ?

BTW så er dit indlæg måske på kanten mellem *.bil og *.marked*bil.
Spørger du hvor man kan leje en bus billigt hører det til her, men beder
du direkte om et tilbud hører det til i *.marked*bil

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid