15" Alufælge til Opel etc.
Fra : Woody

Dato : 27-06-04 15:49

Et sæt pæne alufælge af mærket OZ Wheels skal sælges, så giv et bud her.

De har siddet på en Opel Astra, vistnok 1990 - 93 (?). De er ganske pæne,
kun få ridser og jeg kan sende fotos af dem.

Dækkene er som følger: 2 stk. Goodyear Eagle Touring 195 x
50 x 15
1 - Gislaved Speed
- - -
1 - Pirelli P
- - -
Der er 4 boltehuller med en afstand af 100 mm i krydsmål, og der er
tyverisikrede møtrikker og topnøgle med.

De befinder sig i Taulov ved Fredericia.

Med venlig hilsen Woody

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 15:57

> Et sæt pæne alufælge af mærket OZ Wheels skal sælges, så giv et bud her.

En afgnavet skumfidus

prøv markedsgrupperne

--
Tom

Fra : Jan Nielsen

Dato : 27-06-04 18:54

"Woody" <Mr.Mox@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Et sæt pæne alufælge af mærket OZ Wheels skal sælges, så giv et bud her.

Jeg har sendt en mail til dig, men den er ikke "valid" send en mail til mig
med billeder

Vi må hellere ordne resten via mail, inden der bliver delt flere
"skumfiduser" ud

Jan