Jukeboks på NRK1
Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 27-06-04 12:39

Hejsa..

Så sidder jeg her i en søndagsmorgenstener og zapper rundt på
tossekassen. Da jeg når til NRK1 er der et program hvor de tester
en eller anden megastor motorbåd. Et øjeblik efter er de igang med
et indslag hvor de høvler gennem en skov i en Impreza WRC. Nu er
der så et indslag med M3 på bane.

Systemet ser ud til at være at folk kan SMS'e til jukeboksen og
bestille indslag og de indslag der får flest stemmer bliver vist.
Indslagene er sådan nogle korte 5 minutters ting, man kan hele
tiden se hvad de næste 5 indslag bliver og så scroller der en
liste med tilbud nede i hjørnet. *Alle* indslagene er sådan nogle
"mandeting": F16, snescootere, racerbiler, superbiler, store
gravemaskiner og den slags.

Programmet hedder Jukeboks og kører indtil kl. 15, check det ud
hvis du keder dig..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-06-04 12:56

Thomas Strandtoft skrev:

> Hejsa..
>
> Så sidder jeg her i en søndagsmorgenstener og zapper rundt på
> tossekassen. Da jeg når til NRK1

....kan *man* ik se - desværre, for det lød spændende
Hans

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 27-06-04 16:59

Hans Paulin wrote:

> ...kan *man* ik se - desværre, for det lød spændende

Det var det også ..indtil det blev sådan en sportjukeboks i stedet
og folk begyndte at stemme højdepunkter fra ældgamle, norske
fodboldkampe ind.. :-/

--
Hygge..
Thomas

Fra : Lars Frandsen

Dato : 27-06-04 17:26

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Det var det også ..indtil det blev sådan en sportjukeboks i stedet
> og folk begyndte at stemme højdepunkter fra ældgamle, norske
> fodboldkampe ind.. :-/

Dem må de da hurtigt være blevet færdige med
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 27-06-04 21:45

Lars Frandsen wrote:

> Dem må de da hurtigt være blevet færdige med

Lol, ja sandsynligvis.. Heldigvis faldt det meget godt sammen med
at DTM begyndte, så valget var temmeligt let..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Fido

Dato : 27-06-04 12:57

On Sun, 27 Jun 2004 13:38:36 +0200, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>check det ud hvis du keder dig..

Så ser JEG hellere Tom K tumle en Audi A4 V8 med 475 hk og 540 Nm !!!

Sker i de næste timer fra kl. 14 på ZDF...

Mvh...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-06-04 14:31

Fido wrote:

> Så ser JEG hellere Tom K tumle en Audi A4 V8 med 475 hk og 540 Nm !!!

Jeg så nu begge dele, bare ærgerligt at Tom K blev skubbet rundt allerede på
5. omgang, af hans team kammerat Christian Abt
Men han fik da kørt sig op på en 6. plads igen

Husk at se ETCC (på Donnington) fra EuroSport kl 16:10, hvor både Jan
Magnussen og Jason Watt er med.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-06-04 14:28

Thomas Strandtoft wrote:
> [...]
> gravemaskiner og den slags.
>
> Programmet hedder Jukeboks og kører indtil kl. 15, check det ud

Jeg faldt også lige over det, bare ca. en halv time før indlægget med den
store 12 mill. Nkr. dyre båd (som i øvrigt var ret feeed, med 2 stk 1500 HK
maskiner).
De testede også en Mercedes ML 55 AMG, og da ham nordmanden sagde at den
havde nogle fede "power-pølser" på motorhjelmen, der lå jeg flad af grin
Der kunne DR/TV2 lære noget, da programmet jo nærmest var selvfinancierende
(det kostede 4 eller 5 Nkr. at være med via SMS).

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Peter H

Dato : 28-06-04 11:24

"Thomas Strandtoft" <mailto:thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
"Jukeboks på NRK1"

> [...]
> gravemaskiner og den slags.
>
> Programmet hedder Jukeboks og kører indtil kl. 15, check det ud

Alle indslagene har været sendt tidligere i programmet Autofil som bl.a. har været
vist på NRK2.

Studieværten hedder Jan-Erik et-eller-andet er er efter min mening ret sjov at se
og høre på.

Han tester absolut ALT der har en motor, men fokus i programmet er selvfølgelig
biler.

Bilerne testes typisk både på almindelig vej, og derefter på bane. Ind i mellem
tages der tid på en række biler omgangstid på bane, således forskellige kategori
biler kan sammenlignes. Umiddelbart virker sammenligningerne ikke fair, men det er
ret underholdende når fx. Ford Fokus ST170 sættes sammen med BMW 645 m.fl.
Forskellen i omgangstid er overraskende lille.

/Peter

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:129.240.151.178)