Motorvejs mærkæt til Schweiz (kun med gyld~
Fra : Nenad Dragic

Dato : 27-06-04 10:19

Hejsa

Kan det passe at mærket til Schweiz kun findes i en variant med
gyldighed et år?

På forhånd tak
Nenad

Fra : ole holte

Dato : 27-06-04 10:57

"Nenad Dragic" <newsgroup@dragic.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Kan det passe at mærket til Schweiz kun findes i en variant med
> gyldighed et år?

Motorvejsvignet er obligatorisk for kørsel på alle motor- og motortrafikveje.

En vignet, som er gyldig for kørsel frem til den 31. januar det følgende år, koster 40 CHF
(ca. 200,00 kr.). Den kan købes hos FDM, på grænsen til Schweiz samt på posthuse og
tankstationer i Schweiz.

Vignetten skal anbringes på indersiden af bilens forrude.

Det er muligt at anvende internationale kreditkort.

Fra : phk

Dato : 27-06-04 11:12

"Nenad Dragic" <newsgroup@dragic.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Kan det passe at mærket til Schweiz kun findes i en variant med
> gyldighed et år?

Ja - lidt over 1 år. Husk plaquetten på både bil og evt. campingvogn.

Til Østrig kan man få til 60 kr. for 10 dage. Der er det kun nødvendigt på
trækkøretøjet.

--
Per, Esbjerg

Fra : Nenad Dragic

Dato : 27-06-04 19:11

On Sun, 27 Jun 2004 12:12:00 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>Ja - lidt over 1 år. Husk plaquetten på både bil og evt. campingvogn.
>
>Til Østrig kan man få til 60 kr. for 10 dage. Der er det kun nødvendigt på
>trækkøretøjet.

Ok valget står mellem 200,- kr eller at køre lidt længer. Jeg skal
bare køre igennem Schweiz fordi jeg skal til Italien.

Jeg finder ud af det dernede.

Tak for svarne

Mvh
Nenad

Fra : phk

Dato : 28-06-04 13:34

> Ok valget står mellem 200,- kr eller at køre lidt længer. Jeg skal
> bare køre igennem Schweiz fordi jeg skal til Italien.

Fra Danmark er det vel nemmere at køre igennem Østrig?

--
Per, Esbjerg

Fra : Nenad Dragic

Dato : 28-06-04 16:35

On Mon, 28 Jun 2004 14:33:32 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>Fra Danmark er det vel nemmere at køre igennem Østrig?

Ikke når man først skal nogle dage i Frankrig, men ellers ja.

Mvh
Nenad