Omega erfaringer ønskes
Fra : Palle S.

Dato : 26-06-04 21:52

Da en cementbil desværre overså min nys importerede og registrede Toyota
Camry stc.aut. -96 3.0 v6 er jeg nu på jagt efter noget andet i samme
størrelsesorden

Toyotaen hentede jeg i Appeldoorn Holland og hele registrerings seancen gik
smertefrit at jeg så kun havde glæde af den i 3mdr er jo bare ærgeligt

Nu har jeg så fået kig på en Omega blandt mange og det ser ud til at den kan
laves for ikke over 125.000

http://tinyurl.com/2u2to

Er der nogle specielle svagheder ved disse biler

Venligst Palle

Degraderet til konebil

Astrovan Family style

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-04 21:56

> [...]
> laves for ikke over 125.000
>
> http://tinyurl.com/2u2to
>
> Er der nogle specielle svagheder ved disse biler

Ellers har Mr Mogens da vidst en 24V Omega til salg omend den er noget
ældre.

--
Tom

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-06-04 22:13

"Palle S." <lord_farquard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu har jeg så fået kig på en Omega blandt mange og det ser ud til at den
kan
> laves for ikke over 125.000

Hallehøj.

Jeg har selv haft en sådan.

Fremragende langturspotte.

Eneste anke .... den kan godt lide benzin i automagearkasseudgaven ...
specielt i bytrafik.

Man må betale for sin behagelighed...

Se i dk.binaer.motor et par billeder af min hedengangne.

Hr. Bjørn

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-06-04 22:29

> [...]

KLIP

> Nu har jeg så fået kig på en Omega blandt mange og det ser ud til at den

Jeg ville nu forhøre mig om denne.

Den har *ALT*, men desværre intet billede.

http://makeashorterlink.com/?N217328A8

Hr. Bjørn