Trans Am
Fra : Elbarto

Dato : 26-06-04 20:19

Skal ud og køre i en Trans Am hvist fra 77
Nogen der kan hjælpe med lidt specs på sådan en ?

Elbarto Simpsoniac
"Rigtige mænd køre med baghjulstræk"

Fra : *trads*

Dato : 26-06-04 20:54

øøøø
Hvorfor er de vigtige hvis du bare skal ud at køre i den ??

Fra : Brian

Dato : 26-06-04 21:38

Hejsa

*trads* skrev:
> øøøø
> Hvorfor er de vigtige hvis du bare skal ud at køre i den ??

For at imponere ejeren sgu da

Det er altid fedt at køre en speciel bil, og man så kan smide
en masse detaljer om vognen, efter ejeren

/Brian

Fra : Torben E

Dato : 26-06-04 21:53

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in message
> Skal ud og køre i en Trans Am hvist fra 77
> Nogen der kan hjælpe med lidt specs på sådan en ?

Ingen Specs her, men jeg kender en der har en 79´er med
Olds 403 motor, den er der sgu ikke meget fut i, så sæt ikke
næsen op efter det helt vilde (hvis ikke den er tunet) eller har en
anden motor.

Torben E

Fra : phk

Dato : 26-06-04 22:18

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Skal ud og køre i en Trans Am hvist fra 77
> Nogen der kan hjælpe med lidt specs på sådan en ?

Google er din ven - søg f.eks. på "Trans Am 1977"

Hvis du læser det hele hører vi ikke fra dig det næste års tid ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : ///JJ

Dato : 27-06-04 00:09

Elbarto wrote:
> Skal ud og køre i en Trans Am hvist fra 77

Fedest - fortæl endelig om oplevelsen!

> Elbarto Simpsoniac
> "Rigtige mænd køre med baghjulstræk"

Nej, men rigtige mænd kører med baghjulstræk!

///JJ

Fra : JBS

Dato : 27-06-04 12:33

> Elbarto Simpsoniac
> "Rigtige mænd køre med baghjulstræk"

Nej, Rigtige mænd kører med firehjulstræk !!!!!

Fra : Gert

Dato : 27-06-04 13:02

> Nej, Rigtige mænd kører med firehjulstræk !!!!!

nej rigtige mænd, smadre deres 1½ år gamle Chevy Trailblazer fordi de kørte
med 4 hjulstræk (hilsen min chef

Venlig Hilsen
Gert
www.classic-ford-bornholm.dk