trailer - hvor skal man handle (sjælland -~
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 26-06-04 15:51

Min gamle brenderup trailer er afgået ved døden

Nogen der kender et fornuftigt sted at købe en trailer ?

skal helst op på ca. 250x130 i ladmål

Hvor skrotter man i øvrigt en trailer - hos en autoophugger eller hos en
skrothandel ?

mvh
Bendt

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-06-04 17:31

(
"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> skal helst op på ca. 250x130 i ladmål
>
> Hvor skrotter man i øvrigt en trailer - hos en autoophugger eller hos en

Jeg ved desværre ikke meget om priserne for tiden, men sidste week-end så
jeg en skrottet trailer på vor lokale genbrugsplads !
Bare kørt ind i en container for "jern, stort" og sat på højkant !
Den løsning ville jeg ikke selv have tænkt på

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 28-06-04 10:19

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> wrote in message
> Min gamle brenderup trailer er afgået ved døden

> Hvor skrotter man i øvrigt en trailer - hos en autoophugger eller hos en
> skrothandel ?

Evt. skær den op i nogle stykker og ud på den lokale genbrugsstation med
skidtet

--
/Dennis
Pug 106GTI