Bundprop, hvor?
Fra : jowjowdu

Dato : 26-06-04 11:27

Hvor sidder bundproppen på en escort 1,4i st.? Er det en aflang bolt som sidder
lidt skråt?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:130.228.167.149)

Fra : GiWeo

Dato : 26-06-04 11:55

Hvis du ikke kan finde proppen i bundkarret - mon så ikke at du skulle
lade en fagmand skifte olie ?

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-06-04 12:04

Hej!

jowjowdu wrote:

> Hvor sidder bundproppen på en escort 1,4i st.? Er det en aflang bolt som sidder
> lidt skråt?

Hmm, det lyder ikke helt rigtigt... Er det en nyere Escort? På min '96'er sidder
bundproppen lidt til højre (hvis du står under bilen og kigger frem :)) for
midten over en beskyttelsesbøjle. Og "selvfølgelig" pladrer olien udover denne
bøjle når man tømmer maskinen for olie :(

In short: Kig efter den nederste "møtrik" på motorens bundkar :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-06-04 16:49

Kim Voss Schrader wrote:

> In short: Kig efter den nederste "møtrik" på motorens bundkar :)

Ikke en møtrik, men derimod en bolt.
Hvis det var en møtrik ville olien jo løbe ud i gennem gevindhullet

Per
www.perbeer.ninja.dk