Spørgsmål om VR6
Fra : Claus Og Helle

Dato : 26-06-04 05:05

Hvad skal man kigge efter på en VR6 fra 92",hvis man skal ud og kigge på
sådan en ?
--
Opel Senator 3,6 Irmscher Claus og Helle

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-06-04 08:19

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal man kigge efter på en VR6 fra 92",hvis man skal ud og kigge på
> sådan en ?
> --
Sprgs. stilles bedst på www.vagcars.dk/forum , herinde siger de bare noget
lign.; alt mellem nr.pladerne.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-06-04 08:32

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev :

>Sprgs. stilles bedst på www.vagcars.dk/forum , herinde siger de bare noget
>lign.; alt mellem nr.pladerne.

Jamen Jørgen da ...... Hvis du er interesseret i en bil, kigger du
da ikke på alt der befinder sig mellem de 2 nummerpladeholdere ?

--
jan@Stevns.Net

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-06-04 08:45

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Jamen Jørgen da ...... Hvis du er interesseret i en bil, kigger du
> da ikke på alt der befinder sig mellem de 2 nummerpladeholdere ?

Jeg er sikker på C&H mener nogle specielle probs. på G.VR6. Og i den
henseende er der ikke den store ekspertise her, eller rettere en større der
hvor jeg henviser til . Self. skal den kigges på som en hver anden brugt
bil.

Fra : Deaster

Dato : 26-06-04 16:45

Claus Og Helle wrote:

> Hvad skal man kigge efter på en VR6 fra 92",hvis man skal ud og kigge
> på sådan en ?

Motoren, specielt, de bliver kørt rigtigt rigtigt hårdt de fleste af
dem. Desuden har de stort set allesamen været ude for større karroseri
skader, det havde de ihvertfald da jeg tjekkede gennem VW for et par år
siden.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"