Vandel i week-enden - raceX
Fra : Olesen

Dato : 25-06-04 17:44

http://www.racex.dk/

http://www.racex.dk/rx2004/lastbil.htm
http://www.lastbilshow.dk/

og det næstbedste:

Personer uden bil 100 dkr./pers.
Børn under 12 år kommer gratis ind
Priserne er inkl. lørdag og søndag, overnatning på Flyveplads Vandel, fest
lørdag aften, bad, toilet, sprint, shows osv.

-og vejret:

Mest tørt vejr om lørdagen med jævn vind som aftager.
Ca. 15-20 grader.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 25-06-04 17:49

Jeg har hørt en lille fugl synge om, der også vil være nogle Ferrarier på
pladsen.

Hr. Bjørn

Fra : Olesen

Dato : 25-06-04 18:00

"Vi får besøg af flere flotte Ferrarier der bliver udstillet på pladsen. Man
vil bla. kunne se disse modeller: Ferrari F360, F328, F348, F355, F512 og
F-Mondial.
Der vil være mulighed for at komme ud at køre i flere af dem. Det er muligt
at købe Ferrari merchandise på standen.
Husk at kigge forbi pladsen med Ferrarier og se alle de flotte
Ferrari-modeller. "

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-06-04 18:45

On Fri, 25 Jun 2004 18:44:04 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

> [...]
>lørdag aften, bad, toilet, sprint, shows osv.
>
>-og vejret:
>
>Mest tørt vejr om lørdagen med jævn vind som aftager.

Ville skanm gerne have set det. Men da jeg skal arbejde fra kl 9 og
fremefter så kommer jeg ikke derud.
Flemming Jacobsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-06-04 07:46

Olesen wrote:
> og det næstbedste:
>
> Personer uden bil 100 dkr./pers.

Racingsteams kommer gratis ind....

> -og vejret:
>
> Mest tørt vejr om lørdagen med jævn vind som aftager.
> Ca. 15-20 grader.

Om søndagen: regnvejr, så der blev kun kørt ca. 2 timer...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Olesen

Dato : 28-06-04 13:58

meddelelse news:40dfbe9b$0$23871$14726298@news.sunsite.dk...

Ja, så godt jeres 7'vere.
Sjovt at se når der lægges fra land.
Fuld skrue, hjulspænd, og så afsted..
Hvad er det for en motor som ligger i Kermit eks. ?

> Om søndagen: regnvejr, så der blev kun kørt ca. 2 timer...

Ja, læste det blev aflyst ca. 11.00..surt show.
-men hvor var det fedt om lørdagen fra 12:30
hvor solen så smådt kom frem...

Iøvrigt...ham i den blåt Peugeot 1.6, aka
Sierra 'barrøv', 'citron', m.fl., hvad havde han
gjort ved Sierra'en, siden der var lavet en bule
til tandremmen (gætter jeg på) ???

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-06-04 16:07

Olesen wrote:
> Ja, så godt jeres 7'vere.
> Sjovt at se når der lægges fra land.
> Fuld skrue, hjulspænd, og så afsted..
> Hvad er det for en motor som ligger i Kermit eks. ?

Det er samme motor i begge. Yamaha R1, 998 cc(svjh), 166 hk.

Det lavede nogen pæne tider, men langt fra de hurtigste tider. Men lad os
tage til Knutstorp, så skal muskelbunterne få baghjul. Vores racere er
bygget til racerbaner - ikke dragracing..

> Ja, læste det blev aflyst ca. 11.00..surt show.
> -men hvor var det fedt om lørdagen fra 12:30
> hvor solen så smådt kom frem...

Jep.. Lørdag var fed..

> Iøvrigt...ham i den blåt Peugeot 1.6, aka
> Sierra 'barrøv', 'citron', m.fl., hvad havde han
> gjort ved Sierra'en, siden der var lavet en bule
> til tandremmen (gætter jeg på) ???

Aner det ikke. Men hurtig var den...

--
Mvh. Morten Fruergaard