BT biler slår til igen
Fra : Søren Christensen

Dato : 25-06-04 17:41

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 25-06-04 18:05

"Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> skrev :

>http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=287392/

Trist ..........

--
jan@Stevns.Net

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 26-06-04 09:37

"Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=287392/
>
> Venligst

Det burde da være muligt at få lukket sådan en svindlerbutik.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-06-04 09:40

"Jesper Sørensen" <jesper@nomail.dk> skrev :

>Det burde da være muligt at få lukket sådan en svindlerbutik.

Nøehhh - men måske der skal andre ting til ?

Opdragelse af snotdumme bilkøbere er åbenbart opgivet, siden folk
alligevel handler i en biks, der har været omtalt i alle aviser, hos
FDM, og jeg ved ikke hvor ...

Måske muldvarpen alligevel i den sidste ende, lokker folk til at
handle sådanne steder ?

--
jan@Stevns.Net

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 26-06-04 10:02

jan@stevns.net wrote:

> Måske muldvarpen alligevel i den sidste ende, lokker folk til at
> handle sådanne steder ?

Den lokker folk til de særeste ting. Jeg nævner i flæng:
Biva møbler
Skoda Rapid
Røverkøb maling
Mr. Jardex
Find selv på flere :P

Mvh. Lars

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-06-04 10:16

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Find selv på flere :P

Netto,Bilka.....Fordi man forsøger at holde cost/benefit på et fornuftigt
niveau, behøves man ikke gå på akkord med kvaliteten, ej heller bevist at
stræbe efter at blive pisset op og ned ad ryggen.

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-04 20:57

> Den lokker folk til de særeste ting. Jeg nævner i flæng:
> Biva møbler
> Skoda Rapid
> Røverkøb maling
> Mr. Jardex
> Find selv på flere :P

TEC2000

--
Tom

Fra : Absolut Jens

Dato : 26-06-04 18:07

jan@stevns.net wrote:

> [...]
> FDM, og jeg ved ikke hvor ...
>
> Måske muldvarpen alligevel i den sidste ende, lokker folk til at

du kan jo køre ind foran hans BMW hvis du kan fange den ?

--
Jens.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-06-04 20:29

"Absolut Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev :

>du kan jo køre ind foran hans BMW hvis du kan fange den ?

??

--
jan@Stevns.Net