Værksteds-humor
Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 24-06-04 23:05

G'aften - well. ok nat, da - i hytterne

Hørt i stalden en sen nattetime

Hvorfor hænker og sæver du bilen ?

Jeg skal da se om der er styr i slørekuglen !

Så har man sgu' fået kuller ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-06-04 23:33

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> Hørt i stalden en sen nattetime
>
> Hvorfor hænker og sæver du bilen ?
>
> Jeg skal da se om der er styr i slørekuglen !
>

> Så har man sgu' fået kuller ;)

En sløret skør kugle.

Mvh.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 25-06-04 00:02

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>En sløret skør kugle.

Jep - sådan noget

Hvordan går det med tørresnoren ?

--
jan@Stevns.Net

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-06-04 00:31

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> Hvordan går det med tørresnoren ?

Den er stadig helt ren, tilgengæld blev keddeldragten dejlig fedtet af Pava
grundet koblingsskiftet.

Paraplyerne er nok det sidste jeg tager mig til inden synet, resten skal
lige have en kærlig hånd, og lidt maling måske.
Bremser adskilles, styrehus just, låsetøj rep, mm. små ting der lige skal
kigges på i løbet af sommeren.

Mvh.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-06-04 00:01

On Fri, 25 Jun 2004 00:04:47 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>G'aften - well. ok nat, da - i hytterne
>
>Hørt i stalden en sen nattetime
>
>Hvorfor hænker og sæver du bilen ?
>
>Jeg skal da se om der er styr i slørekuglen !
>

>Så har man sgu' fået kuller ;)

Yes, men hedder det ikke mere kuller?

Det er jo også muligt at planke over kravleværket, brække ned og falde
halsen, og derefter blive syet på et kørehus. Det skal jo ikke blive
OT, vel?

Det lyder iøvrigt som om det var brormanden? Overbring mine bedste
hilsner, please.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 25-06-04 06:44

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse news:dtjmd0h7ai5e6ve042teu7tjc4677n0h8c@dtext.news.tele.dk...
| G'aften - well. ok nat, da - i hytterne
| Hørt i stalden en sen nattetime
| Hvorfor hænker og sæver du bilen ?
| Jeg skal da se om der er styr i slørekuglen !
| Så har man sgu' fået kuller ;)
En vandet "vittighed".
Kom i stedet med en god joke

Bjarne

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 25-06-04 07:05

"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> skrev :

>Kom i stedet med en god joke

Hø - der er vist ikke noget der indtil nu har overgået molbohistorien
http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/molbohistorien/molbo.htm

--
jan@Stevns.Net

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 07:21

> Hø - der er vist ikke noget der indtil nu har overgået molbohistorien
> http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/molbohistorien/molbo.htm

I kunne trods alt klare jer med sproget og de samme træpenge, der hvor I kom
hen . Jeg har kolleger som er kommet med den forkerte FLYVER, og deres
bagage med den rigtige ). Der går pænt lang tid før det er morsomt.

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 25-06-04 13:32

On Fri, 25 Jun 2004 08:04:44 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>Hø - der er vist ikke noget der indtil nu har overgået molbohistorien
>http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/molbohistorien/molbo.htm

Hvorfor er det egentlig en molbohistorie, I var jo slet ikke på Mols?
Skulle det ikke havde være en Århus historie istedet?

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 25-06-04 15:05

Morten From Søndergaard <from@nospam.dk> skrev :

>Hvorfor er det egentlig en molbohistorie, I var jo slet ikke på Mols?

Ikke det ? Har du overhovedet læst historien ?

Hmmmm- korriger lige min geografi : Ebeltoft, ligger da på Mols ?

Og Molbo - det er da når der hænger en seddel ved telefonerne med
numrene til taxa-selskaberne - og så de 3 af numrene er uden
abbonnent

Hvis *det* ikke er Molbo - ved jeg dælme ikke hvad Molbo er ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 25-06-04 15:58

On Fri, 25 Jun 2004 16:05:20 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>Ikke det ? Har du overhovedet læst historien ?
>
>Hmmmm- korriger lige min geografi : Ebeltoft, ligger da på Mols ?

Nej, Ebeltoft ligger på Hasnæs, men der er faktisk mange der tror at
selv Grenaa og Randers ligger på Mols. Mols er faktisk ikke ret stort,
det går cirka fra linien Femmøller - Grønfeld - Egens Havhuse og sydpå
til Dragsmur.

> [...]
>abbonnent
>
>Hvis *det* ikke er Molbo - ved jeg dælme ikke hvad Molbo er ;)

Jep, det er sgu ikke for smart, men I fik da fat i Thomas.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 25-06-04 16:56

>Jep, det er sgu ikke for smart, men I fik da fat i Thomas.

Jep - det lange hyl, var sgu' svært festlig .....

--
jan@Stevns.Net

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-06-04 22:34

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> Hø - der er vist ikke noget der indtil nu har overgået molbohistorien
> http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/molbohistorien/molbo.htm

Hmm. jeg var i Kbh. idag, på hjemvejen (til Dianalund) besluttede jeg at
køre via Møn , siden jeg jo lige var i nærheden

Mvh.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-06-04 11:46

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Så har man sgu' fået kuller ;)

Sålænge du ikke har fået strøm i vandfordeleren går det nok..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Fly Christensen

Dato : 25-06-04 14:18

On Fri, 25 Jun 2004 12:45:58 +0200, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>Sålænge du ikke har fået strøm i vandfordeleren går det nok..

Det skulle vist være noget, der gør nas!

Fly

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 25-06-04 15:06

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Det skulle vist være noget, der gør nas!

Kun hvis man glemmer at hegnet er strømførende ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-06-04 19:51

> Kun hvis man glemmer at hegnet er strømførende ;)

Lyder som om mindst en af Løjserne har afprøvet det

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-06-04 20:31

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

><jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

>Lyder som om mindst en af Løjserne har afprøvet det

Nøehhh - men jeg lokkede engang en spejderkammerat til det - jeg
overbeviste ham om at der ikke var strøm på ved at foregive at holde i
"snoren" ;)

Hold da kæft han ku' hyle ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-06-04 20:30

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Nøehhh - men jeg lokkede engang en spejderkammerat til det - jeg
> overbeviste ham om at der ikke var strøm på ved at foregive at holde i
> "snoren" ;)
>
> Hold da kæft han ku' hyle ;)

Fyyyyyyyyyyyyyy

at du ikke har et par billeder eller en video af det

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-06-04 00:37

jan@stevns.net wrote:

> Nøehhh - men jeg lokkede engang en spejderkammerat til det - jeg
> overbeviste ham om at der ikke var strøm på ved at foregive at holde i
> "snoren" ;)

En bekendt var yngste bror i en flok på 3. Som knægt var han i
færd med at "pisse om kap" med storebrødrene, da en af dem spurgte
hvem der kunne ramme hegnspælen. Sjovt nok kunne ingen af de to
storebrødre ramme, men det lykkedes for Stig..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-06-04 00:39

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
> jan@stevns.net wrote:

KLIP

> [...]
> hvem der kunne ramme hegnspælen. Sjovt nok kunne ingen af de to
> storebrødre ramme, men det lykkedes for Stig..

Var det ved den lejlighed, han fik sit første knald..?

Hr. Bjørn

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-06-04 10:58

"Bjørn Jørvad" wrote:

> Var det ved den lejlighed, han fik sit første knald..?

Lol, ja det kan godt tænkes..

--
Hygge..
Thomas