Rust omkring Viborg
Fra : Martin Kiefer

Dato : 24-06-04 19:07

Hej

Jae, subjekt er måske ikke helt sigende

Men jeg har en mindre Mercedes fra '93. Og som alle andre MB'ere fra den
årgang og fremefter er begyndt at ruste lidt i dørene samt lidt i bagerste
skærmkanter + lidt ekstra pletter hidt og pist (pletter på størrelse med en
2-krone). Det kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig at få lavet og spurgte
Ejner Hessel her i Viborg hvor meget de skulle have for det, nu de alligevel
var ved at lave serviceeftersyn på bilen, men svaret... 17.000 gode danske
kroner...

Det synes jeg jo er en anelse i overkanten og tænkte om ikke der var en
herinde der kender et fint lille sted her i midtjylland, hvor de er rigtig
gode til det med rust, uden at det koster en bondegård med jord?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Rasmus

Dato : 24-06-04 19:21

"Martin Kiefer" <news1@kiefer.dk> wrote in message
> [...]
alligevel
> var ved at lave serviceeftersyn på bilen, men svaret... 17.000 gode danske

Hvis det er inkl. omlakering af de karosseri dele som skal reppes er prisen
nok ikke helt ved siden af.

mvh
Rasmus

Fra : Martin Kiefer

Dato : 24-06-04 20:46

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er inkl. omlakering af de karosseri dele som skal reppes er
prisen
> nok ikke helt ved siden af.

sikker? ... Jeg synes godt nok det lyder dyrt.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Rasmus

Dato : 24-06-04 21:55

> "Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> prisen
> >
> sikker? ... Jeg synes godt nok det lyder dyrt.

Det kommer jo også an på hvad du vil være tilfreds med, hvis arbejdet skal
udføres ordentligt koster det!

mvh
Rasmus

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-06-04 07:04

Martin Kiefer wrote:
> "Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> prisen

> sikker? ... Jeg synes godt nok det lyder dyrt.

Det kommer an på resultatet du ønkser.
Jeg er sikker på du kan finde nogen der vil male for 5000kr, men det
er nok ikke det du vil ha'

Betal hvad det koster hos en anbefalet håndværker.

--
Roberto Saldo

Fra : Martin Kiefer

Dato : 25-06-04 12:18

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Betal hvad det koster hos en anbefalet håndværker.

Det har jeg bestemt ikke noget imod at gøre. Men Mercedes i Viborg bliver jo
ikke en anbefalet håndværker fordi de giver mig en pris på 17.000.

Det kunne jo også være der var nogen herinde der kendte et sted hvor det
kunne gøres ligesågodt til en billigere penge?

Og nu har vi lige haft bilen til service i Viborg. Hvilket bestemt ikke
gjorde Mercedes i Viborg til en anbefalet håndværker. Vi tog dem i at skrive
ting på seddlen som bestemt ikke var lavet. Et eksempel: De skriver de har
smurt vores antenne på bilen. Antennen var på det tidspunkt afmonteret og lå
hjemme i garagen. Såe smurt.....

De måtte jo så erkende at de punkter de "havde glemt" vitterlig var glemt.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk