MS Windows
briani 27239
Hvordan sletter jeg dual boot valgmulighed~
Fra : dav

Dato : 13-08-04 11:46

Hej

Jeg fik engang installeret Win XP to gange på samme HD - og nu får jeg
en multiboot valgmulighed hvergang jeg starter maskinen.

Hvordan sletter jeg denne menu ?

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Jes

Fra : ///JJ

Dato : 13-08-04 12:19

dav wrote:
> Hej
>
> Jeg fik engang installeret Win XP to gange på samme HD - og nu får jeg
> en multiboot valgmulighed hvergang jeg starter maskinen.
>
> Hvordan sletter jeg denne menu ?

My computer - højreklik - properties - Advanced fanen - Settings knappen
under Startup and Recovery.
Vælg det OS du vil bruge i dropdown-boksen og fjern fluebenet i "Time to
display list of OS's....".

Eller hvis du har mod på det, bare rediger i c:\boot.ini
///JJ

Fra : dav

Dato : 13-08-04 12:41

> [...]
> display list of OS's....".
>
> Eller hvis du har mod på det, bare rediger i c:\boot.ini

Mange tak

vh. Jes