MS Windows
briani 27239
XP-cd og SP2 - kan det kombineres?
Fra : Sven

Dato : 12-08-04 19:41

Hej.
Jeg fandt en anvisning på, hvirdan jeg kunne lave en bootbar WindowsXP Pro
med indbygget SP1 i et computerblad dengang SP1 car "morderne", så når man
havde installeret WindowsXP, så var SP1 allerede installeret. Dette gjorde
det noget nemmere for mig, da min harddisk er for stor for den oprindelige
WindowsXP (200Gb).
Kan man gøre noget lign. med SP2 når den engang udkommer på dansk? Altså
lave en bootbar windowsXPcd med indbygget SP2? Så er man jo også helt sikker
på, at SP2 er kommet ind på en 100% ren windowsXP.

Hvis man kan, er her så nogen der ved hvordan man gør?

Sven

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 12-08-04 19:42

Sven wrote:

> [...]
> på, at SP2 er kommet ind på en 100% ren windowsXP.
>
> Hvis man kan, er her så nogen der ved hvordan man gør?

http://www.google.dk/search?q=%22windows+xp%22+slipstream+sp2&ie=UTF-8&hl=da&meta=

/klaus

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-08-04 21:25

> Hvis man kan, er her så nogen der ved hvordan man gør?
>

> --
>
> Mvh
> Sven

Jep
jeg har lige lavet min og den funker
Her er en guide til hvordan du gør og endda på dansk
http://www.dailyrush.dk/features/guides/871/

Mvh
Kurt

Fra : Sven

Dato : 13-08-04 18:38

Kurt Lund wrote:

> Jep
> jeg har lige lavet min og den funker
> Her er en guide til hvordan du gør og endda på dansk
> [...]

Takker!

Sven

Fra : Bent Lorentzen

Dato : 13-08-04 22:35

Hej
Du kan prøve følgende vejledning:
http://www.theeldergeek.com/slipstreamed_xpsp2_generic_cd.htm

Jeg ved ikke om den virker med SP2, men har selv brugt den med SP1

Bent