MS Windows
briani 27239
WAN bug i XP?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 12-08-04 18:49

Hej NG.

Jeg har forskellige steder oplevet at et trådløst netværk på XP virker fint
for derefter at svinge i signalstyrke og helt forsvinde. Så kommer signalet
igen, er ustabilt og forsvinder.
Jeg har hørt at det er en bug i XP der ikke kan holde signalet.
Er der nogn her der kan be- eller afkræfte dette og evt. komme med en
løsning?

mvh
Stefan

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-08-04 21:25

Stefan Kristensen skriver:

> [...]
> Jeg har hørt at det er en bug i XP der ikke kan holde signalet.
> Er der nogn her der kan be- eller afkræfte dette og evt. komme med en

Trådløst på en Dell med XP pro bærbar virker fint her hos mig i
priavaten og i firmaet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 13-08-04 07:10

> Trådløst på en Dell med XP pro bærbar virker fint her hos mig i
> priavaten og i firmaet.
Glæder mig at høre :)
Jeg har oplevet det tre forskellige steder med tre forskellige AP. Alle dog
med XP Home, men både på bærbare og stationære.

Stefan