Win98 netværk
Fra : Henrik VIII

Dato : 13-08-04 17:49

Hej gruppe

Jeg har et problem med Win98 jeg forsøger at løse.

Har installeret nyt netværkskort, som kan ses i enhedshåndtering (virker
korrekt). Drivere geninstalleret.

Men i >winipcfg< kommer det nye netværkskort IKKE frem. Her er kun det gamle
realtech.
IP adresse er (selvfølgelig) 169.254.134.7.

Hvordan får jeg det nye kort frem i ip-configuratoren ??

mvh
Henrik

Fra : Peter Pan

Dato : 13-08-04 21:52

"Henrik VIII" <hfreksen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> korrekt). Drivere geninstalleret.
>
> Men i >winipcfg< kommer det nye netværkskort IKKE frem. Her er kun det

Det lyder som om at du ikke har bundet TCP/IP Protokollen til det nye
netkort. Check lige at du har en TCP/IP på dit nye kort i egenskaberne for
"andre computere".

Mvh
Anders