IE gør mig vaaaavittig!
Fra : Henny

Dato : 12-08-04 20:50

Min side http://pcguru.dk ser forfærdelig ud i IE (Designet "paavej"). Der
er et gabende hul fra sidste nye artikel til den næste. Jeg har prøvet at
lege meget med forskellige bredder på margen, padding og endda menuens
bredde og lige meget hjælper det.

Hvad hulen skal jeg stille op for at få IE til at fatte, at der ikke skal
være lange, hvide huller i indholdet?

Mvh.

Henny

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-08-04 21:07

Henny skrev:

> Min side http://pcguru.dk ser forfærdelig ud i IE (Designet
> "paavej"). Der er et gabende hul fra sidste nye artikel til
> den næste.

Opera viser den på samme måde.

Jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor siden opfører sig som den gør,
men jeg undrer mig over at du floater din menu, når du
tilsyneladende ikke vil have noget ind under den.

Har du prøvet med position absolute på menuen i stedet? (sæt
position: relative på den ydre boks først).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henny

Dato : 12-08-04 21:22

> Opera viser den på samme måde.
>
> Jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor siden opfører sig som den gør,
> men jeg undrer mig over at du floater din menu, når du
> tilsyneladende ikke vil have noget ind under den.

Jeg tror, jeg har misforstået, hvad det er "float" gør.

> Har du prøvet med position absolute på menuen i stedet? (sæt
> position: relative på den ydre boks først).

Det har jeg nu, og det løste problemet. Mange tak skal du have! Jeg var ved
at gå agurk over dette her.

Mvh.

Henny