includedir
Fra : Mickey

Dato : 08-05-01 19:15

hvorfor får koden på
http://phpwizard.net/resources/phpMisc/scripts/plain/directory.php3
min PHP til at kigge et andet sted efter includefiler ?

normalt plejer jeg at kunne angive dem med en relativ sti i forhold til php
filen, men hvis jeg inkluderere ovenstående kode virker det pludselig ikke
mere...

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://susie.dk - mickey(at)susie.dk

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 08-05-01 19:23

On Tue, 8 May 2001 20:15:11 +0200, "Mickey" <news002@susie.dk> wrote:

> [...]
>filen, men hvis jeg inkluderere ovenstående kode virker det pludselig ikke

http://php.dk/useweb/search.php?string=php_value+include_path&maxage=0

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Mickey

Dato : 08-05-01 19:42

"Thomas Jensen - pil.dk" <tj@dev.null> skrev i en meddelelse

> http://php.dk/useweb/search.php?string=php_value+include_path&maxage=0

eftersom der ingen steder defineres et nyt includedir kan jeg ikke rigtig
bruge det der til noget...
Det eneste der sker er, at den åbne et dir og lukker det igen, derefter er
includepath'en tilsyneladene korrupt (den blir i fejlmedelelsen skrevet som
includepath=" og ikke mere)