Skærme
Fijala 3554
S-IPS panel bedst til spil ?
Fra : Leo

Dato : 13-08-04 14:22

Hej,

nu har der været meget palaver ang. hvilket panel der er bedst til spil.

Hvorfor skulle S-IPS være bedst ?

Er det en skrøne ?

Er der nogen der har andre paneltyper, som også er gode til spil ?

Jeg regner med at købe en Xerox 775D. Den er flot, og skulle på specs være
fornuftig - også til spil. Responstid 16 ms er vel ok hvis ikke man er ultra
kritisk hardcore gamer. Og ja, jeg har overvejet en MAG, men glaspladen
synes jeg nu er ret lækker

Hvad siger derude???

Fra : Rasmus I

Dato : 14-08-04 08:40

> [...]
ultra
> kritisk hardcore gamer. Og ja, jeg har overvejet en MAG, men glaspladen

Jeg har selv overvejet MAG. Men jeg er blevet frarådet det, da panelet ikke
skulle være det bedste. Derimod har jeg (foreløbig) kun hørt godt om Xerox
(jeg har selv kigget meget på 775D).

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-08-04 11:54

"Rasmus I" <dsl147843@vip.cybercity.dk> wrote in

> Jeg har selv overvejet MAG. Men jeg er blevet frarådet det, da panelet
> ikke skulle være det bedste. Derimod har jeg (foreløbig) kun hørt godt
> om Xerox (jeg har selv kigget meget på 775D).

Er Xerox'en ikke bare en MAG med lidt glas på?
http://www.mag.dk/document_specs.asp?id=XL775 (Der står MAG XL775D, men på
billedet vises der en Xerox...)

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Rasmus I

Dato : 14-08-04 22:01

> Er Xerox'en ikke bare en MAG med lidt glas på?
> http://www.mag.dk/document_specs.asp?id=XL775 (Der står MAG XL775D, men på
> billedet vises der en Xerox...)

Jeg regnede med, Leo mente en af disse da han nævnte MAG:
http://www.mag.dk/document_specs.asp?id=PS776
http://www.mag.dk/document_specs.asp?id=PS776DB
Derfor min kommentar. MAG laver XL775D til Xerox og den skulle være med et
bedre panel.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-08-04 08:49

> [...]
> http://www.mag.dk/document_specs.asp?id=PS776DB
> Derfor min kommentar. MAG laver XL775D til Xerox og den skulle være

Ok

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'