telmore, er det godt eller hvad??
Fra : Ivan Christiansen

Dato : 07-05-01 17:24

Dav i gruppen

Jeg overvejer at skifte selskab, har TDC. Er der noget "fusk" med telmore,
det virker på mig som om at det er det billigste til mit forbrug, ca. 1 time
/ugen.
Nogen der har erfaringer med dette?

Hi
Ivan

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 08-05-01 17:51

"Ivan Christiansen" <snubbi@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er der noget "fusk" med telmore, det virker på mig som om at det er
> det billigste til mit forbrug, ca. 1 time /ugen.
> Nogen der har erfaringer med dette?

Jeg kan kun anbefale Telmore! Enkelt, billigt og oven i købet god
service - det kan vist ikke gøres ret meget bedre

Mvh.
Erland

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 08-05-01 18:59

Erland> Jeg kan kun anbefale Telmore! Enkelt, billigt og oven i købet
Erland> god service - det kan vist ikke gøres ret meget bedre

Samme anbefaling herfra... jeg tror man skal snakke meget før det kan
betale sig med et andet firma... Har haft mit telmore i 2 måneder nu
og der har endnu ikke været problemer... alt har virket i første
forsøg.

/Thomas

--
/"\ | "To alcohol! The cause of - and solution to -
\ / | all of life's problems!" -- Homer Simpson

Fra : Leif

Dato : 08-05-01 19:17

Ditto her.
Service meget venlig (email)
TDK (TDC) tlf. svarer. Ikke vænne sig til noget nyt.
SMS besked da jeg var nede på ca. 50,- tilbage.
Skift roligt til Tellmore.

Leif

Fra : Kim Bjoern

Dato : 08-05-01 19:11

> [...]
> det virker på mig som om at det er det billigste til mit forbrug, ca. 1

Efter at været trofast mod Sonofon siden 1992, året efter de startede, så
har jeg nu skiftet til Telmore. Både min kone og jeg fik et par gode numre
(man kan jo selv vælge), og 1,25kr/min og SMS 25 øre og 0 abn, er lige hvad
vi har brug for.

Ingen af os knævrer løs i mobilen, det har vi fastnet til. Og Sonofons
Variant var sådan set OK, vi lå begge på trin 1 eller 2 hver måned, men
Telmores priser er konstant på Variant's trin 3 (billigste minutpris) men så
skal vi jo ikke betale de 2x75 kr/ md i så fald!

De benyter TDM's net og det er ca. lige så godt som Sonofon.

Snakker man rigtigt meget - og har man ingen fastnettelefon - ja så findes
der billigere alternativer, men med dit forbrug med en time/uge, der er
mindre end vores, ja så er det da bare om af få dig et godt nummer med det
samme :)

PS - da vi valgte nummer, troede vi, vi kunne få et 29xxxxxx nummer, men det
findes ikke mere hos Telmore?

Kim

Fra : Leif Nordmand Anders~

Dato : 08-05-01 19:39

Hej Ivan,

On Mon, 7 May 2001 18:24:18 +0200, "Ivan Christiansen" <snubbi@post2.tele.dk>
wrote:

> [...]
>det virker på mig som om at det er det billigste til mit forbrug, ca. 1 time

Hos mig virker begge telefoner upåklageligt...

MVH Leif.

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-05-01 16:41

<snubbi@post2.tele.dk> wrote:

> [...]
>det virker på mig som om at det er det billigste til mit forbrug, ca. 1 time
Jeg har ikke haft problemer med dem.

-----------------------------
www.crunzh.com
Get quality freeware programs

Fra : BG

Dato : 09-05-01 18:53

> [...]
>det virker på mig som om at det er det billigste til mit forbrug, ca. 1 time

Jeg er svensk (undskyld) og har mit bopal i Sverige og bruger Telmore
hele tiden i Sverige. Det er meget godt fordi jeg har adgang til alle
svenske nette. Jeg har bare gode erfaringer.

================================ Phone Pages
http://home.swipnet.se/OsbyMikro
================================ email address
mailto:bg@home.se.REMOVE_TH.IS

Fra : Jens Sloth

Dato : 10-05-01 07:21

Det er jo muligt at overføre (portering) sit mobilnr. fra f.eks. SONOFON fra
den 1/7-2001

se mail fra Tellmore:

Vi forventer at man pr. 1. juli 2001 kan overføre et mobilnummer fra et
selskab til et andet.

Håber dette var svar nok ellers er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen
TELMORE Support - Sille

Fra : Ege

Dato : 16-05-01 20:04