Meny 10, N3210 ?
Fra : Stig Are Kristiansen

Dato : 08-05-01 13:01

På nokia 3120 telefonen er det 9 menyer som er synlige.
meny 11 er Net Monitor, og det går det an og åpne med software og datakabel.
Men meny 10, hva er det, å går det an og åpne den også ?

--
MVH
Stig Are Kristiansen

Fra : Erik Einum

Dato : 08-05-01 13:19

"Stig Are Kristiansen" <logik@online.no> skrev
> På nokia 3120 telefonen er det 9 menyer som er synlige.
> meny 11 er Net Monitor, og det går det an og åpne med software og
> datakabel. Men meny 10, hva er det, å går det an og åpne den også ?

SIM ToolKit. Telenor har dette på (enkelte av) SIMkortene sine, NetCom har
det ikke. Det koster ingenting. Har liten nytte, men det er jo et "must" å
ha så mange menyer som mulig da!

--
///Mvh. EE
OO==00==OO

89 BMW 325i touring (helårsbil)

Fra : Stig Are Kristiansen

Dato : 09-05-01 13:12

Hvordan får jeg åpnet denne SIM ToolKit menyen ?

Fra : Erik Einum

Dato : 09-05-01 13:48

"Stig Are Kristiansen" <logik@online.no> skrev
> "Erik Einum" <erik-ein@nospam.online.no> wrote
>
> Hvordan får jeg åpnet denne SIM ToolKit menyen ?

Som jeg skrev, Telenor har dette på SIMkortene sine, m.a.o. ligger menyen
programmert inn i SOMkortet, og når et slikt SIMkort blir satt i telefonen
blir menyen automatisk tilgjenelig. Du trenger ikke å gjøre noe selv.
Du finner kanskje info på www.telenor.no (søk på siden etter SIM ToolKit),
eller ringe kundeservice på 09000. NetCom støtter SVJV ikke dette. Det er
ingen måte å aktivere denne menyen på selv.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210