Kan ikke hente filer med Ezget
Fra : PM

Dato : 27-07-04 20:17

Har slået alt fra der kan.. Firewalls med mere.
Henter den aktuelle kirkebog frem, vælger Son
klikker på den ønskede bog og klikker hent

Billedet ser normalt ud, hvis man ser bort fra EZ øverst.

Klikker Get tiff...........................intet sker.. gør jeg noget
forkert ???

Preben Müller

PS Har valgt en 10 siders bog for eksperimentets skyld. Afventer til sene
nattetimer med de større sager... hvis altså jeg ka få den til at virke

Fra : Henning Christensen

Dato : 28-07-04 04:49

PM wrote:
> [...]
>
> PS Har valgt en 10 siders bog for eksperimentets skyld. Afventer til
> sene nattetimer med de større sager... hvis altså jeg ka få den til

Hej Preben!

Har du husket også at klikke på 'Hent opslag", når bogen er hentet?
Du ser ingen ændring i skærmbilledet, men først derefter kan du starte
hentningen.

Venlig hilsen
Henning Christensen

Fra : PM

Dato : 28-07-04 08:08

Hej Henning
Hmm. Det er jeg NÆSTEN sikker på jeg gjorde..men nu virker den.. tak for
inspirationen

Preben Müller