Endnu en tom mappe
Fra : aafe

Dato : 24-07-04 14:34

På arkivalieronline, Kirkebøger, Citadel Sogn, er 1790-1813 mappen
tom.

med venlig hilsen
Arne

Fra : John Vennervald

Dato : 24-07-04 16:35

aafe wrote:
> På arkivalieronline, Kirkebøger, Citadel Sogn, er 1790-1813 mappen
> tom.
>
> med venlig hilsen
> Arne

Og arkivalieronline, Kirkebøger, Citadel Sogn, 1782-1813 - fødte
1782-1786 mangler.

Fra : John Vennervald

Dato : 24-07-04 17:20

Måske burde dette være tråden, hvor vi holder styr på fejl og mangler,
samt rettelserne til samme.
Jeg har konstateret følgende fejl og mangler.

Garnison Sogn - Døde kvinder - 1879-91 (19/2/034).
De første 14 sider stammer fra en anden protokol, hvorfor 1879-1880 mangler.

Citadel Sogn 1782-1813 - Fødte.
Det ser ud som om siderne 1-21 mangler dvs. fødte 1782-1786

Vor Frue Sogn, Kirkebog 1833-42 - Fødte.
De første 20 sider kommer fra samme sogns kirkebog 1714-21 dvs. 1833-34
mangler.

Christiansø Sogn, Bornholms Amt 1812-1818 - tom.

Med venlig hilsen
John

Fra : Kaj Ahlburg

Dato : 24-07-04 20:19

On Sat, 24 Jul 2004 15:34:26 +0200, aafe <intet@svar.dk> wrote:

>På arkivalieronline, Kirkebøger, Citadel Sogn, er 1790-1813 mappen
>tom.

Har I forsøgt jer med at fejlmelde?
I første omgang kommer der ganske vist kun et maskinsvar, men da jeg
påpegede et manglende sogn i et herred, fik jeg personligt svar
tilbage, da sagen var på plads - der gik vel et par uger.

Hilsen Kaj Ahlburg i Ry.

Fra : John Vennervald

Dato : 24-07-04 22:58

Kaj Ahlburg wrote:

> [...]
> påpegede et manglende sogn i et herred, fik jeg personligt svar
> tilbage, da sagen var på plads - der gik vel et par uger.

Ja, naturligvis men indtil videre kun maskinsvar.
Muligvis p.g.a. ferie.

Hilsen
John