Arv-miljø klares ej af DNA, men snusfornuf~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-04 16:02

Arv-miljø klares ej af DNA, men snusfornuft

INTET mht viden om psykens eventuelle bio-arvelighed er opnået af
DNA-forskningen

Men sager som nedenstående taler for at Erasmus fra Rotterdam havde ret da
han i 1520 sagde

"Vi fødes ikke som mennesker men uddannes til mennesker"

"Mowgli-dreng" blev opdraget af hund
Russiske socialarbejdere har fundet en syv årig "Mowgli-dreng", der går på
alle fire, snuser til sin mad og bider. Drengen blev forladt som spæd og har
siden da haft en hund som eneste selskab.
http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=467436

Læger=løgner når de påstår at m-k-forskelle er forklarlige udfra hormoner.
Det handler om at piger belønnes for at være SØDE,
og RASKE DRENGE får deres chancerytteri belønnet

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 05-08-04 17:18

Bo Warming wrote:
> [...]
> Det handler om at piger belønnes for at være SØDE,
> og RASKE DRENGE får deres chancerytteri belønnet

"Historien om den syvårige russiske 'hunde-dreng' var ren fantasi"

Helt i tråd med resten af dine indlæg - som jo er fantasi... ærgerligt
du ikke har lidt kritisk sans...

mvh
Johan

Fra : Rado

Dato : 11-08-04 16:57

On Thu, 05 Aug 2004 18:17:51 +0200, Johan Holst Nielsen
<phpgeek@gmail.com> wrote:

>"Historien om den syvårige russiske 'hunde-dreng' var ren fantasi"
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=258116

Skal ikke kunne udtale mig om lige det her tilfælde, men det findes
flere andre lignende, veldokumenterede beretninger. Discovery bragte
for nogen tid siden en udsendelse om nogle af dem. Jeg har smidt et
klip fra udsendelsen op i dk.binaer under subjekt "Movgli-børn", der
nok siger mere end mange ord.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein