Rumfarts nyhedsgruppe
Fra : Vestergaard

Dato : 17-07-04 22:05

Findes der en decideret rumfarts gruppe (jeg har ikke kunnet finde en)
Og hvis der ikke findes en sådan er der så interesse for at oprette den.

Henrik

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 17-07-04 23:39

Vestergaard wrote:

> Findes der en decideret rumfarts gruppe (jeg har ikke kunnet finde en)

Nej, ikke under dk.*, det hører hjemme i den hér gruppe.

I de internationale grupper er der bl.a. sci.space.* og andre.

Om oprettelse af nye danske grupper, se evt. http://www.usenet.dk/otd/

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)

Fra : N. Foldager

Dato : 18-07-04 08:45

Vestergaard:

>Findes der en decideret rumfarts gruppe (jeg har ikke kunnet finde en)

Som Jeppe skriver: Ikke på dansk. Men på engelsk.

>Og hvis der ikke findes en sådan er der så interesse for at oprette den.

Det tror jeg ikke.

I dk.videnskabs historie har der adskillige gange været forslag om
naturlvidenskabelige undergrupper; f.eks. dk.videnskab.astronomi, men
det er hver gang blevet nedstemt.

Antallet af rumfartsrelaterede indlæg er ikke større, end at det
sagtens kan være her i dk.videnskab.

Mange ønsker netop den nuværende blanding af naturvidenskabelige
emner, så man også støder på indslag, som man finder interessante, men
ikke ville være kommet på at gå i en specifik nyhedsgruppe efter.

Skriv om rumfart her!

Venlig hilsen

Niels Foldager

Fra : Vestergaard

Dato : 18-07-04 22:34

"N. Foldager" <nfoldager-delete@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> emner, så man også støder på indslag, som man finder interessante, men
> ikke ville være kommet på at gå i en specifik nyhedsgruppe efter.

Det gør jeg så

mvh
Henrik