HAARP - High Frequency Active Auroral Rese~
Fra : Ajax

Dato : 14-07-04 15:48

http://www.haarp.alaska.edu/haarp/haarpFactSheet.html
Har dk.videnskabs gruppen kvikke
hoveder diskuteret dette projekt,
eller er det bare mig der har sovet
i timen ?

Dette projekt må da få disse
sølvpapir-klap-hatte gutter
til at gå over til hel dragt

haarp - advanced tesla technology
40mbyte .rm movie
posted i dk.binaer.film

Ikke just en videnskabelig film, men der
er da nogle interessante interviews, bla.
med projektlederen og den tidligere ansatte
og patent indehaver af haarp eller ligende.

Martin sheen som er start-end kommentator
siger "The earth core is getting hotter"
er den det ? jeg troede den stille og roligt
afkølede.

Ajax

Fra : Dan Frederiksen

Dato : 18-07-04 20:35

"Ajax" <nospam@nospam.zxy> wrote in message
> http://www.haarp.alaska.edu/haarp/haarpFactSheet.html
> [...]

Siden du gør sådan grin med os der ikke følger moden, hvordan kan det så
være du er interesseret i projektet? : )
Du tror da vel ikke der er noget om det sølvhattene siger?

Jeg er ikke bekendt med detaljer om projektet ej heller indsigt nok i fysik
eller atmosfæren til at kunne sige hvad det er. DoD starter dog ikke
projekter for at lave børneunderholdning typisk så det må have noget
potentiale. Jeg har hørt snak om at der findes lignende projekter igennem
historien lavet for at kunne manipulere med vejret. Og at de skulle virke.
Ellers kunne man forestille sig det her er designet til at aflede
opmærksomhed fra hvad de ellers laver.
Helt tredie kunne det gå som en ting mens dets egentlige brug er en
udvidelse af hvad der ligner et harmløst meteologisk eksperiment. Nicola
Tesla offentliggjorde en dag at han havde lavet en 'dødsstråle' der kunne
rette en stråle mod et fjernt mål der derefter kunne tiltrække en kunstigt
frembragt elektrisk udladning (lyn). Dvs. ramme et vilkårligt mål og ifølge
Tesla på vilkårlig afstand.
Et phased array har netop den hyggelige egenskab at kunne elektrisk peges i
vilkårlig retning momentant uden at skulle fysisk flytte noget. Dvs. very
very fast.
Jeg ville blive mindre end ikke overrasket hvis det var noget i den stil de
havde gang i.