Spermdonorer
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-06-04 13:56

(dette er ikke bw)
Ved nogen hvor meget disse bliver screenet for
før de accepteres?

Mvh
Martin

Fra : Rasmus Villemoes

Dato : 29-06-04 15:00

http://www.cryos.dk/screening.asp

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-06-04 15:25

"Rasmus Villemoes" <burner+usenet@imf.au.dk> skrev i en meddelelse news:u0lr7ryjwhe.fsf@radagast.imf.au.dk...

> http://www.cryos.dk/screening.asp

I dette skrift (som er på engelsk?) bruges ikke præcise
oplysninger. (Man skriver etc) Det der morer mig er at
her har vi et (skjult?) racerenhedsprogram.

Det jeg gerne ville vide er helt specifikt hvilke gener
de tester.

Mvh
Martin

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 29-06-04 15:40

Martin Larsen wrote:

> I dette skrift (som er på engelsk?) bruges ikke præcise
> oplysninger.

"Prior to approval, donors are tested for Chlamydia and for antibodies
against HIV-I and -II, HTLV-I as well as hepatitis B surface antigen
(HBsAg) and hepatitis C (HCV-Ab)."

Det er da rimeligt præcist.

(Man skriver etc) Det der morer mig er at
> her har vi et (skjult?) racerenhedsprogram.

Hvor kan du lige læse det?

> Det jeg gerne ville vide er helt specifikt hvilke gener
> de tester.

Hvorfor skulle de teste specifikke gener?

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-04 18:39

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote

> Ved nogen hvor meget disse bliver screenet for
> før de accepteres?

nej, men hvis du bor i århus/kbh kan du da bare ringe/maile/tage op på
klinikken og spørge...