Jeg har snart fået nok!
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-06-04 16:28

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm

Hvad med jer andre? Skal vi ikke lave en protestforening?

Jesper

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 26-06-04 21:46

Jesper Nielsen wrote:

> Hvad med jer andre? Skal vi ikke lave en protestforening?

Hvad er dit problem? Er det kun sommer, hvis solen skinner?
Hvad så om natten, er det så ikke sommer?

mvh
Henning

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-06-04 22:58

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> wrote in message

> Hvad er dit problem? Er det kun sommer, hvis solen skinner?
> Hvad så om natten, er det så ikke sommer?
>
> mvh
> Henning

Det må gruppen undskylde.

Så er det nok bare mig, der savner solen .

Jesper

Fra : Michael Berg

Dato : 27-06-04 16:22

Hej,

> Hvad er dit problem? Er det kun sommer, hvis solen skinner?
> Hvad så om natten, er det så ikke sommer?

Solen skinner også om natten.

/Michael

Fra : Tim Christensen

Dato : 27-06-04 21:36

Michael Berg wrote:

> Solen skinner også om natten.

Og når der er skyet.

Mvh

Tim

Fra : webhiker

Dato : 28-06-04 01:13

Tim Christensen <icecone@eson.dk> wrote in news:40df2fa4$0$222
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Og når der er skyet.
>
> Mvh
>
> Tim

SÅ ! Nu er det vist ved at være sengetid drenge. !! ))))
Sommer = sol / varme , men det kunne godt vente til det bliver vinter. !
Jeg forstår godt Jesper.......

Webhiker.....

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-06-04 20:41

"webhiker" <webhiker@not-working> wrote in message
> [...]
>
> SÅ ! Nu er det vist ved at være sengetid drenge. !! ))))
> Sommer = sol / varme , men det kunne godt vente til det bliver vinter. !

Det var faktisk sådan at jeg i aftes, ville indstille min mobil den den
rigtige tidszone, da SMS'er fra udlandet havde et underligt tidsstempel.

Jeg satte faktisk mobilen til VINTERTID, da jeg helt havde glemt at det var
sommer.

Jesper

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 30-06-04 16:05

On Sat, 26 Jun 2004 22:46:23 +0200, "Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> wrote:

>Hvad er dit problem? Er det kun sommer, hvis solen skinner?
>Hvad så om natten, er det så ikke sommer?

Hvis det ikke er overskyet, kan man om sommeren klart se hvor solen
er, hele natten igennem.

Fra : Lars

Dato : 26-06-04 22:57

Jesper Nielsen wrote:

> http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm
>
> Hvad med jer andre? Skal vi ikke lave en protestforening?

Vi skulle hellere lave en paraplyfabrik.

/Lars

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 27-06-04 10:13

Lars skrev:

> Vi skulle hellere lave en paraplyfabrik.

Er der ikke en der lige gider opfinde en *god* paraply, som
ikke okkuperer en hel arm og hånd, når man går med et par
tasker eller bæreposer, og som ikke vender vrangen ud ved
det mindste vindpust?

Ellers foretrækker jeg min superlette poncho med hætte
til vandreture. Og til cykelture - regnslag og sydvest.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
- godt at vejret ikke er ens hele tiden!

Fra : Snuden

Dato : 27-06-04 16:51

On Sun, 27 Jun 2004 11:13:11 +0200, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

>Er der ikke en der lige gider opfinde en *god* paraply, som
>ikke okkuperer en hel arm og hånd, når man går med et par
>tasker eller bæreposer, og som ikke vender vrangen ud ved
>det mindste vindpust?

Jeg ville såmænd være tilfreds med en som man ikke risikerer at få
prikket øjnene ud af hovedet af, hver gang den bliver holdt af en
person der er lavere end en selv

--
Snuden

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 27-06-04 10:50

Jesper Nielsen wrote:

> http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm
>
> Hvad med jer andre? Skal vi ikke lave en protestforening?

Hvor vil du protestere.?

Du ved det måske ikke, men DMI laver ikke vejret.
De fortæller bare hvordan det bliver.

FUT: dk.snak

Mvh. Jørgen

Fra : Peter Weis

Dato : 27-06-04 14:04

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa> wrote:

> Du ved det måske ikke, men DMI laver ikke vejret.
> De fortæller bare hvordan det bliver.

De har ellers en religionshistoriker ansat. Mon ikke der bliver danset
lidt regndanse?

mvh
Peter

Fra : Snuden

Dato : 27-06-04 16:54

On Sat, 26 Jun 2004 17:28:03 +0200, "Jesper Nielsen"
<jesniel@yahoo.dk> wrote:

>http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm
>
>Hvad med jer andre? Skal vi ikke lave en protestforening?

Hmm.. jeg har normalt ikke noget mod regnvejr men det er da godt nok
ved at blive en anelse ensformigt.. Bare en skam det er lige så svært
at lovgive om vejret som det er at gå i bad uden at blive våd.
--
Snuden

Fra : Thor

Dato : 27-06-04 17:08

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm
>
> Hvad med jer andre? Skal vi ikke lave en protestforening?

Jeg kan kun tilslutte mig en sådan - møgvejr. Jeg synes i øvrigt, at der
tegner sig et mønster med at vejret omkring Sct. Hans altid er koldt og
blæsende. Findes der en offentligt tilgængelig database med observationer
omkring højeste dagstemperatur, nedbør etc for hver dag, f.eks de sidste 10
år?

mvh Thomas Riedel

Fra : ASKF

Dato : 27-06-04 17:24

Thor ytrede sig i <cbmr7i$2nkp$1@news.cybercity.dk> med dette:

> [...]
>omkring højeste dagstemperatur, nedbør etc for hver dag, f.eks de sidste 10

10 år vil ikke være nok, der skal noget større datamængde til.

Der stilles jo også gerne spørgsmål ved om vi i det hele taget har
præcise målinger, langt nok til bage, til at vi kan vurdere noget som
helst generelt om vejret/klimaet.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen