Rep. af Nokia 7650...
Fra : Per Jensen

Dato : 11-08-04 21:00

Hej folkens... både jeg og den bedre halvdel har en Nokia 7650 som opfører
sig helt af helvedes til.... De er begge to velholdt og er Ca 1-2 år gamle.

De holder meget dårligt strøm, og jeg har købt nye batterier til dem, og det
hjalp nada.
Selvom at der er 2-3 streger på batteriet, og man modtager et opkald hænder
det at den spiller melodien der fortæller at batteriet er fladt, og viser
NOKIA-logo'et og slukker.

Umiddelbart lyder det som en dårlig forbindelse, men det er vel umuligt når
den kan skrive nokia, før at den går ud....

Jeg har tidligere haft problemer med et program jeg havde installeret på
min, der gjorde at den lå og sendte konstant, og derfor brugte al batteriet.
nu er min telefon hardresat, og jeg har også hardresat hendes, lige meget
hjælper det.

Kan der være tale om at selve firmwaren i den ophober nogle bugs, som selv
en hard-reset ikke kan udrede ? kan huske en masse ballade omkring Ericssons
T68i som kunne gå så meget i ged, at der ikke var nogen vej uden om at få
den flashet om på et værksted.....

Nogen der kan komme med lidt guldkorn her ? jeg har renset alle kontakter på
batt. o.l. så det har intet med det at gøre...

// Per

Fra : MigSelv

Dato : 11-08-04 21:11

I Mine ører lyder det som om, at den sikkert godt kunne bruge en software
opdatering.
Nu kan jeg ikke gøre det for dig ellers ville jeg gerne endda ganske gratis.

Prøv at søg på www.dkunlock.dk der er nok være en i nærheden af, hvor du
bor. Og så må du betale det det koster.

Ellers ved jeg ikke lige, hvad det skulle kunne være.

/MigSelv