Mobil med peberspray ?
Fra : Peter Heide

Dato : 11-08-04 01:36

OK. Jeg er ikke blevet sindssyg men min kusine kom
faktisk med ideen :

En mobil udstyret med peberspray, istedet for lys feks,
lige til at sprøjte i ansigtet på en voldtægtsmand.

Slet ikke en dum ide efter min mening når man tager
i betragtning hvor mange piger der render rundt med en
mobil.

Jeg syntes også selv at den kunne være rar at ha' når
jeg er inde og spadserer en midnatstur i H.C.Ørsteds-
parken.

mvh peter

Fra : Georg

Dato : 11-08-04 01:50

Det er vist ikke tilladt, ligesom en peberspray ikke er tilladt. Spørg evnt.
i juragruppen.

Georg

Fra : Hans Christian

Dato : 11-08-04 07:51

> [...]
> mobil.
>
> Jeg syntes også selv at den kunne være rar at ha' når
> jeg er inde og spadserer en midnatstur i H.C.Ørsteds-

Peberspray er forbudt så det er nok ikke noget du skal kunne forvente at det
bliver solgt i Dk.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-08-04 18:46

Hans Christian skrev:

> Peberspray er forbudt så det er nok ikke noget du skal kunne forvente at
> det bliver solgt i Dk.

En skam IMHO.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-08-04 08:49

On Wed, 11 Aug 2004 02:36:07 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>OK. Jeg er ikke blevet sindssyg men min kusine kom
>faktisk med ideen :
>
>En mobil udstyret med peberspray, istedet for lys feks,
>lige til at sprøjte i ansigtet på en voldtægtsmand.

Og så glemmer man at sætte tastelås på - og udløser den ved en fejl i
lommen

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 13-08-04 17:17

On Wed, 11 Aug 2004 09:49:25 +0200, Jesper Hansen
<lismoes@(slettes)mail.dk> wrote:

>Og så glemmer man at sætte tastelås på - og udløser den ved en fejl i
>lommen

eller mens man snakker i den....

Fra : John

Dato : 11-08-04 10:53

> [...]
> faktisk med ideen :
>
> En mobil udstyret med peberspray, istedet for lys feks,
> lige til at sprøjte i ansigtet på en voldtægtsmand.

Du kan jo spørge Pia Kjærsgaard fra Dansk Fjolseparti om det ikke ville være
en god idé

Mvh

John

Fra : Thunder

Dato : 12-08-04 16:16

Hvad med en person alarm istedet for:) Den er lovlig:) Hehehehe

Jan Johansson

---