Nokia 6100 IR eller Kabel
Fra : stu

Dato : 10-08-04 18:35

Hej Allesammen

Jeg har lige købt en Nokia 6100 og er lidt i tvivl om, hvad jeg skal bruge
for at forbinde min telefon til DataSuiten via IR. Har hørt om noget IR
adapter halløj, men hvor får man sådan en og hvad koster den ?

Er der nogen fordele ved IR over DKU-5 kablet, eller fungerer det lige godt
?

Hører gerne fra nogen der har erfaringer med dette.

Mvh.
Seb

Fra : stu

Dato : 10-08-04 23:13

"stu" <121212@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> adapter halløj, men hvor får man sådan en og hvad koster den ?
>
> Er der nogen fordele ved IR over DKU-5 kablet, eller fungerer det lige

Og - lige en indskydelse - hvis man f.eks sidder og arbejder og sms'er lidt
frem og tilbage i løbet af længere tid, bibeholder telefonen så kontakt med
datasuiten hvis kan kører via IR ?? Eller skal man sidde og aktivere denne
hver gang IR automatisk slår fra i telefonen ???