Slet ord fra T9 ordbog (N 7110)
Fra : Leif Neland

Dato : 10-08-04 17:43

Kan man slette et ord fra T9 ordbogen? Nogle gange foreslår den de
underligste ord.
F.ex. ville jeg skrive "omregistrere", men den foreslår "nordigtrere". Jeg
har nu lært den "omregistrere", men det kunne være rart at slippe af med de
forkerte ord.

Det er en Nokia 7110.

Leif

Fra : MigSelv

Dato : 10-08-04 18:11

Der er mulighed for at slå T9 ordbogen fra !!

/MigSelv

Fra : Leif Neland

Dato : 11-08-04 05:16

MigSelv wrote:
> Der er mulighed for at slå T9 ordbogen fra !!

Så virker ordbogen lissom ikke, vel??

Fra : MigSelv

Dato : 11-08-04 05:40

Jeg bruger aldrig T9 ordbogen, jeg kan godt stave uden...

/MigSelv

Fra : Sp@cey

Dato : 11-08-04 18:58

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger aldrig T9 ordbogen, jeg kan godt stave uden...

Men så tager det også 3 gange længere at skrive en SMS.....

--
Sp@cey

Some people play hard to get. I play hard to want