Wap adresser
Fra : Kim Hansen

Dato : 10-08-04 16:18

Hej

Jeg ved ikke om det er ot, men jeg kunne ikke finde andet der
omhandler mobil på dansk.
Hvor kan man finde nogle gode gratis Danske WAP adresser.
Jeg har prøvet Google, men fandt ikke meget.
Jeg er især interesseret i vejrudsigten, men alt kan bruges.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Leif Neland

Dato : 10-08-04 17:51

Kim Hansen wrote:
> [...]
> Jeg har prøvet Google, men fandt ikke meget.
> Jeg er især interesseret i vejrudsigten, men alt kan bruges.

www.mols-linien.dk/wap Sejlplaner. Ingen reservation.
wap.dsb.dk Vælg linie og station og se hvornår de næste tog kommer.
Live...

Leif

Fra : Peter Herzberg

Dato : 11-08-04 00:52

wap.yahoo.com,
wap.exchange.de
wap.borsen.dk
wap.yahoo.dk
wap.kitco.com
wap.krak.dk
wap.jp.dk/#wapmenu
wap.dsb.dk/#dsb
wap.ht.dk/index.wml#menu
wap.rd.dk
wap.tv2.dk
wap.edc.dk

Er der flere interessante interesser?

Fra : ozzie

Dato : 31-08-04 21:12

Peter Herzberg skrev:
> wap.yahoo.com,
> wap.exchange.de
> wap.borsen.dk
> wap.yahoo.dk
> wap.kitco.com
> wap.krak.dk
> wap.jp.dk/#wapmenu
> wap.dsb.dk/#dsb
> wap.ht.dk/index.wml#menu
> wap.rd.dk
> wap.tv2.dk
> wap.edc.dk
>
> Er der flere interessante interesser?

måske?
Den er speciel for radioamatører -
med nyheder, dx-info, amatørannoncer m.v.

www.oz1eee.dk/wap

m.v.h.
ozzie
--
husk: fjern "spam" i min mailadresse
http://www.oz1eee.dk

Fra : Knud Berggreen

Dato : 03-09-04 20:14

On Wed, 11 Aug 2004 01:51:35 +0200, "Peter Herzberg"
<Peter@Herzberg.com> wrote:

>Er der flere interessante interesser?

Væsentlige wap-steder kan være sider der har personlige relationer. En
del banker har en wap-version af deres homebanking.

Så er der de gule sider: wap.tdcmobil.dk/snc/cda?id=5060

DR-nyheder: www.dr.dk/nyheder/wap (Vejret er med på menuen der kommer
via denne adgang)

HUR Næstebus: wap.hur.dk/nextbus.jsp

TV-Guiden: wap.tv-guiden.dk

/Knud

Fra : Jespersen og Jørgens~

Dato : 11-08-04 20:35

"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man finde nogle gode gratis Danske WAP adresser.
> Jeg har prøvet Google, men fandt ikke meget.
> Jeg er især interesseret i vejrudsigten, men alt kan bruges.

Uha den søger jeg også, især farvandvejrudsigten.
Fandt alt hvad jeg drømte om på TV2 tekstTV 400 og frem. Men efter en 30
dags periode vil de havde penge.
Bruger nu den tyske vejrtjenste: wap.wetteronline.de
ellers er safehouse ok på landsudsigten: wap.safehouse.dk
DMI koster 3 kr pr vejrudsigt!!!!!!!!!!!

Susanne

Fra : Jan

Dato : 12-08-04 11:47

På SONOFON e-go kan man finde vejrudsigter under "Nyheder". Linket kan kun
bruges af kunder hos SONOFON.

Fra : Kim Hansen

Dato : 12-08-04 15:00

On Wed, 11 Aug 2004 21:34:30 +0200, "Jespersen og Jørgensen"
<swjSLETTES@sa-net.dk> wrote:

>DMI koster 3 kr pr vejrudsigt!!!!!!!!!!!

Ja det er er også meget mere end jeg vil betale.

Fandt det på tv2 og krak, men skulle ikke nyde noget med den pris.
Jeg skrev til krak om de ikke havde en wap-side til mobiler, de skrev
tlbage at der var en betalings side hos krak, de havde ikke noget
selv. Jeg er telmore kunde, og bruger tdc's net, og har indtil nu
kunnet bruge tdc's wap-side, men nu er det nye " fly " startet, og det
kan jeg ikke bruge. Jeg kunne bruge det en halv dags tid, og det var
alletiders. Men nu er det kun tdc's kunder, ærgeligt men fair nok.

Fra : TC

Dato : 18-08-04 04:42

"Kim Hansen" <> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har prøvet Google, men fandt ikke meget.
> Jeg er især interesseret i vejrudsigten, men alt kan bruges.

http://mobil.dr.dk har det hele: Nyheder, vejr, trafik, tekst TV oma. Gratis!!!!

Mvh.
Tommy C

Fra : Peter

Dato : 31-08-04 19:08

"TC" <sgtommyc@fjernyahoo.dk> skrev i

> http://mobil.dr.dk har det hele: Nyheder, vejr, trafik,
> tekst TV oma. Gratis!!!!

Hvor på mobil.dr.dk findes vejrudsigten?

Hvem har et direkte link til en
gratis wap-vejrudsigt for København?