Tilbud: T610 fra Kvickly -- godt tilbud?
Fra : Lars-Bo

Dato : 08-08-04 10:30

Sony Ericsson T610 til 199,- Er det et godt tilbud? Jeg skal købe for første
gang. Snakker og smser ikke så meget. Skal have taletid efter de 6 mrd.

Abb. er DebitelOne. 99 i oprettelse, 99 pr. mrd. 149,- i abb.de første 6
mrd. ( er det pr. mrd?) 99øre/min.

Hvordan er deres service? Bedre alternativer med samme telefon? Sonofon....?
Hvad er det med simlås? Kan man så ikke købe taletid hos en anden udbyder?

Hilsen Lars-Bo

Fra : ThomasT

Dato : 08-08-04 10:34

Så tror jeg alligevel bedre det kan betale sig at købe tlf'en uden abb. og
så få abb. hos f.eks. Mixit, Telmore eller CBB.

ThomasT
SE310 hos Telemore &
Motorola A920 hos 3

Fra : BorreBoy

Dato : 08-08-04 10:35

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Sonofon....?
> Hvad er det med simlås? Kan man så ikke købe taletid hos en anden udbyder?

Debitel er meget dyrt.
Tag et kig på www.mobilpriser.dk og find den med et andet abonnement

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 08-08-04 11:42

On Sun, 8 Aug 2004 11:29:34 +0200, "Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk>
wrote:

> [...]
>Hvad er det med simlås? Kan man så ikke købe taletid hos en anden udbyder?

Hvis du køber den uden abonnement er prisen ca. 1.200 kr. mod de 1.000
kr., du betaler for de første 6 måneder hos Debitel. Men alligevel
skal du ikke snakke ret meget før det godt kan betale sig at købe den
uden og så få et abonnement hos f.eks. CBB, Telmore eller Mixit.

Debitel tager 99 øre pr. minut (dog 69 øre lørdag-søndag) plus 50 øre
pr. opkald, hvor du får forbindelse - CBB tager 69 øre pr. minut
uanset tidspunkt og opkaldstaksten er altid 25 øre.
Debitel skal 25 øre pr. SMS (gratis i weekenden) - CBB tager 19 øre
uanset tidspunkt.

Hvis man forestiller sig, at du foretager 4 opkald om dagen i 6
måneder (182 dage inkl. 26 weekender) på ét minut i gennemsnit og et
opkald, hvor modtageren ikke tager telefonen, så koster det 729,82 kr.
hos CBB og 1.015,82 hos Debitel - en prisforskel på 286,00 kr.

Hvis du så også sender 5 sms'er om dagen i alle seks måneder inkl.
weekender, så koster det 172,90 kr. hos CBB og 162,50 kr. hos Debitel.

Ud over at spare 75 kr. ved at vælge CBB så slipper du for besværet
(og det kan være slemt) med at få låst telefonen op og opsige
abonnementet hos Debitel, når de seks måneder er gået.

KS

Fra : Lars-Bo

Dato : 08-08-04 11:56

Ok, tak for det gode svar. Det er måske den bedste løsning.

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 08-08-04 12:23

On Sun, 08 Aug 2004 12:42:29 +0200, kelds99@yahoo.dk wrote:

>Ud over at spare 75 kr. ved at vælge CBB så slipper du for besværet
>(og det kan være slemt) med at få låst telefonen op og opsige
>abonnementet hos Debitel, når de seks måneder er gået.

Der manglede et 2-tal - besparelsen er 275 kr.

KS

Fra : EBO

Dato : 08-08-04 16:37

> [...]
> gang. Snakker og smser ikke så meget. Skal have taletid efter de 6 mrd.
>
> Abb. er DebitelOne. 99 i oprettelse, 99 pr. mrd. 149,- i abb.de første 6

Hej Lars-Bo og gruppen.
Undertegnede købte i den forgangne uge en SE T610 hos Harald Nyborg til 99,-
kr. med tvungen Telia Xpress i 6 md. a 120,- (720.- + opret. 99,-) 1,- kr.
pr. minut, men fri SMS'er.
Det er det tilbud jeg fandt var det bedste, når jeg nu ville have en T610 -
forøvrigt en lækker telefon.
Telefonen er SIM-låst, men det kan man jo gøre noget ved.
Mvh. Evan.

Fra : MigSelv

Dato : 09-08-04 19:29

Ja, det kan godt være at du kan gøre noget ved det, men du skal stadigvæk
betale abb. i 6 mrd.

/MigSelv

Fra : MigSelv

Dato : 09-08-04 19:27

De 149, - er pr. måned.
Så det kan ikke betale sig med DebitelOne (for dyrt).

/MigSelv

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 10-08-04 18:37

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> wrote in message

> [...]
Sonofon....?
> Hvad er det med simlås? Kan man så ikke købe taletid hos en anden udbyder?

Hej NG

Jeg købte en T610 hos Orange for 199,- uden abonnement. Men så og jeg dog
også Trumf kunde i forvejen. Den er godt nok simlåst de første 6 mdr. Men
det kan jo nemt ordnes

Dennis

Fra : Flemming Joensson

Dato : 10-08-04 21:19

"Dennis Nielsen" <db@mail.tele.dk> wrote in

> Jeg købte en T610 hos Orange for 199,- uden abonnement. Men så og jeg
> dog også Trumf kunde i forvejen. Den er godt nok simlåst de første 6
> mdr. Men det kan jo nemt ordnes

Sonofon giver også eksisterende kunder lov til at købe nye telefoner til
Variant-tilskuds prisen mod at man tegner sig for 6 måneder mere. Men ikke
helt i den prisklasse du skriver der.

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'