GRPS ... MMS
Fra : Thomas G

Dato : 06-08-04 22:38

Hej Alle

Skal telefonen være sat op til GRPS for at kunne benytte MMS ?

mvh Thomas G

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 06:11

> Skal telefonen være sat op til GRPS for at kunne benytte MMS ?

Som udgangspunkt, ja.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : BorreBoy

Dato : 07-08-04 07:06

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

> Som udgangspunkt, ja.

Hvilket udgangspunkt?
Jeg har flere venner, som har Telmore uden GPRS, og de kan sagtens
sende/modtage MMS'er.

Fra : Renhof©

Dato : 07-08-04 09:52

Hejsa.

Vrøvl Jeppe !

Jeg er ikke tilmeldt GRPS hos Telmore, og jeg får tonsvis af MMS beskeder om
dagen, + alle dem jeg selv vil sende!

Renhof

Fra : Thomas G

Dato : 07-08-04 11:00

> Jeg er ikke tilmeldt GRPS hos Telmore, og jeg får tonsvis af MMS beskeder
om
> dagen, + alle dem jeg selv vil sende!

Mangetak, det var det jeg skulle vide.

Konen har Telmore, og vil gerne have MMS, og hvis det kan gøres uden GRPS og
derved 100 kr billigere ... ja aå passer det mig helt fint

mvh Thomas G

Fra : Rander

Dato : 07-08-04 12:20

Sat, 7 Aug 2004 10:51:51 +0200 brugte Renhof© 31 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg er ikke tilmeldt GRPS hos Telmore, og jeg får tonsvis af MMS beskeder om
>dagen, + alle dem jeg selv vil sende!

Ja, men du har stadig en GPRS-profil i telefonen. for du kan hverken sende
eller modtage MMS uden den. At du så ikke kan bruge den GPRS-profil til
anden trafik er en helt anden sag.

Hvis man rent faktisk HAR GPRS-abonnement betaler man jo heller ikke
MB-pris for MMS'er - de kører over en anden GPRS-profil.

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

En stor leder sætter aldrig sig selv over sine underordnede,
undtagen når det kommer til ansvar. (Jules Ormont)

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 15:09

> Vrøvl Jeppe !
>
> Jeg er ikke tilmeldt GRPS hos Telmore, og jeg får tonsvis af MMS beskeder
om
> dagen, + alle dem jeg selv vil sende!

Ja, men se svaret fra Randers, som er 100% korrekt (han var nok den eneste
der forstod min ret hurtige formulering).