Manual til Siemens C45 ?
Fra : Team-PsHdO

Dato : 06-08-04 16:13

Hej.

Vi har et par Siemens C45 telefoner, hvor vi nu har foræret den ene væk.
Men vi kan desværre ikke finde en manual til telefonen, jeg har søgt på
my-siemens, men Siemens har vist designet deres side om for nylig, og taget
alle de gamle modeller væk fra siden.....

Er der en her der ligger inde med en manual i PDF el.lign til denne telefon,
så vil jeg blive meget glad for at få en kopi......
(Hvis det er en "ønskekoncert", så må den meget gerne være på dansk.)

Mvh.
Peter @ Team-PsHdO
pshdo@tele2adsl.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-08-04 16:26

"Team-PsHdO" <pshdo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har et par Siemens C45 telefoner, hvor vi nu har foræret den ene væk.
> Er der en her der ligger inde med en manual i PDF el.lign til denne
telefon,

En engelsk manual kan downloades fra
http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_15543_rArNrNrNrN_variation%253A-5_pageType%253Amanuals_imagePos%253A0,00.html

--