Mobiltest
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 05-08-04 05:37

½øjs@

Tag et kik her: http://www.bt.dk/mobil/artikel:aid=296292:fid=100300070/

Jeg føler mig da lidt heldig, jeg har lige købt en Samsung P400, endda til
kun 1299.- i TDC uden abb, men jeg er da noget overrasket over, at den slår
så mange af de helt store Nokia og SE.

Nu fik jeg lige min i forgårs, og vil lige høre, om der er noget, man skal
passe på med i forhold til klappen, eller andet positivt/negativt.

/Ole

Fra : Steffen Stubager

Dato : 05-08-04 07:41

/Ole (6000) wrote:
> [...]
>
> Nu fik jeg lige min i forgårs, og vil lige høre, om der er noget, man
> skal passe på med i forhold til klappen, eller andet

Hejsa!

Jeg synes testen er lidt misvisende. Det kan godt være, at det er den
telefon, der vinder, men det er altså mærkeligt, at en kameratelefon som
f.eks. Nokia 3200 blander sig i toppen. Den er jo slet ikke god nok til det.
Jeg synes det er en lidt sløv test, jeg kunne godt tænke mig noget mere
begrundelse på, hvorfor de forskellige tal er givet, det er jo for eksempel
også forskelligt fra person til person, hvad man synes om f.eks.
klaptelefoner.

Forresten.. Det var da en helt vild pris du fik der, har de stadig det
tilbud!?

/Stubbe

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 05-08-04 08:21

> [...]
> klaptelefoner.
>
> Forresten.. Det var da en helt vild pris du fik der, har de stadig det

½øjs@

Jeg vil godt gi' dig ret i, at den ikke er særligt uddybende.

Ang. telefonen: Jeps, helt vild pris, jeg fik den pruttet ned, og jeg ved
ikke, om de har flere af dem. Det var TDC biksen i Kolding, så prøv at ringe
derned/op/hen, alt efter hvor i landet du er.

/Ole

Fra : Johnny B

Dato : 05-08-04 12:48

Nokia 6230 er ikke med i testen og så er der sikkert flere der heller ikke
er med

men testen er jo oxo norsk

--
Johnny [ 2000 Frb. ]
--------

Fra : DaneX

Dato : 05-08-04 15:36

> Jeg føler mig da lidt heldig, jeg har lige købt en Samsung P400, endda til
> kun 1299.- i TDC uden abb

1299,- uden abonnement??
For en Samsung P400??

Enten er du ude med noget af en løgnehistorie eller også så har den sælger
hos TDC røget for mange fede...
Billigste pris uden ab. på mobilpriser.dk står til 3299,-....

Havde det været mig der havde fået det tilbud havde jeg sgu købt hele
partiet og selv solgt dem videre.

/DaneX

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 06-08-04 15:09

> [...]
> Billigste pris uden ab. på mobilpriser.dk står til 3299,-....
>
> Havde det været mig der havde fået det tilbud havde jeg sgu købt hele

Tro mig, ingen, der går her på denne verden skal kalde mig løgner, jeg har
postet et hurtigt snapshot at min kvitterin, og sry, men jeg gad ikke en
gang at nedsrosle kvaliteten, så det fylder ca. 1 Mb men her er det direkte
link til news:dk.binaer

/Ole